ΣΙΝΕ

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Αεροσυνοδός απολύθηκε επειδή ύψωσε το μεσαίο δάχτυλο στους επιβάτες (pics)

Η αεροσυνοδός Τατιάνα Κοζλένκο απολύθηκε από την αεροπορική εταιρεία Aeroflot καθώς ανέβασε στο ρώσικο facebook μια εικόνα που δείχνει το μεσαίο δάχτυλο στους επιβάτες του αεροπλάνου.
«Δεν είμαι ένοχη. Κάποιος ανέβασε την φωτογραφία στην σελίδα μου και εγώ την έκανα tag. Αλλά ούτε το χέρι είναι δικό μου, ούτε το αεροπλάνο της εταιρείας μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν να μου καταστρέψουν την ζωή».
Αυτό πόσταρε στην σελίδα της στο Vkontakte (κάτι σαν Ρωσικό facebook) η συντετριμένη αεροσυνοδός που απολύθηκε λίγες ώρες μετά το συμβάν, όταν η συγκεκριμένη φωτογραφία ανέβηκε στο twitter και «κέρδισε» εκατοντάδες like. Αλλά και την προσοχή των προϊσταμένων της.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: