ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

"Είχα σχέση με παντρεμένο χωρίς να το ξέρω"! Ποια Ελληνίδα ηθοποιός το αποκάλυψε;

Βασικό θέμα συζήτησης ήταν το παρελθόν της ηθοποιού και η σχέση που είχε με παντρεμένο...
Όπως δήλωσε η ηθοποιός, ένας πρώην σύντροφος της ήταν παντρεμένος χωρίς εκείνη να έχει αντιληφθεί το παραμικρό.
Ο λόγος για την... Ιωάννα Πηλιχού η οποία δηλώνει: «Πήρα ένα βράδυ τηλέφωνο στο σπίτι του, το σήκωσε μια γυναίκα, με ρώτησε ποια είμαι και της είπα: 'Eσύ ποια είσαι;', μου απάντησε: 'Εγώ είμαι η γυναίκα του'. Ε, τότε κι εγώ της είπα: 'Κι εγώ είμαι η κοπέλα του'. Για να μάθει να μη λέει ψέματα».


picantiko
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: