ΣΙΝΕ

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Σε απατούσα Μαρία μου με την γειτόνισσα, την κουμπάρα μας και την ξαδέλφη σου!!!

Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές...
Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει:...
- "Μαρία..."
- "Τι είναι Σωτήρη μου;..."
- "Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι..."
- "Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!"
- "Μα... είναι σημαντικό Μαρία μου..."
- "Τι Σωτήρη μου;"
- "Να... Σε απατούσα Μαρία μου με την γειτόνισσα, την κουμπάρα μας και την ξαδέλφη σου..."
- "Το ξέρω Σωτήρη μου... Γι' αυτό σε δηλητηρίασα..."

karditsas.blogspot.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: