ΣΙΝΕ

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Αγωγή κατέθεσε η Μανωλίδου κατά Βαξεβάνη!!!



Αγωγή εναντίον του Κώστα Βαξεβάνη κατέθεσε η Ευγενία Μανωλίδου, η οποία θεωρεί ότι τη συκοφαντεί και την προσβάλλει, εμπλέκοντας την αδίκως στη...
λίστα Λαγκάρντ.
«Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος, προφανώς αποκλειστικά και μόνο λόγω πολιτικής σύγκρουσης με το σύζυγο μου Άδωνι Γεωργιάδη, καθώς όπως προείπα ουδέποτε είχα μαζί του κάποια αντιδικία, το τελευταίο διάστημα έχει επιδοθεί σε μια αναληθή και άκρως συκοφαντική επίθεση προς το πρόσωπο μου, μη σεβόμενος ακόμη και τους στοιχειώδεις κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας».

Όλα ξεκίνησαν από τον άγριο καυγά που είχε ξεσπάσει πριν μέρες στη Βουλή μεταξύ Άδωνι Γεωργιάδη και Κώστα Βαξεβάνη. (Διαβάστε τον διάλογο που είχαν)

Ο δημοσιογράφος επανήλθε αργότερα διαδικτυακά, γράφοντας ότι η Ευγενία Μανωλίδου σχετίζεται με λογαριασμό της λίστας Λαγκάρντ:

“Μανωλίδου: διασυνδεδεμένο πρόσωπο στη λίστα, με κωδικό MATHA12. Γι΄αυτό βγάζει φωτιές ο Άδωνις Γεωργιάδης” με την Μανωλίδου μέσω Twitter, να προειδοποιεί πως όποιος υπονοήσει ξανά ότι κλέβει το κράτος, θα υποστεί τις συνέπειες.

Στην αγωγή της, η μαέστρος-παρουσιάστρια, αναφέρει ακόμα:
«Από την απλή ανάγνωση του εγγράφου, καθίσταται σαφές ότι δεν είμαι εγώ στη λίστα Λαγκάρντ, όπως ψευδέστατα αναφέρει ο εναγόμενος, αλλά ο τότε σύζυγος μου που είναι αποκλειστικός πελάτης της τράπεζας με είχε ορίσει ως αντιπρόσωπο. Δηλαδή εάν τυχόν πάθαινε κάτι, η τράπεζα θα αναζητούσε εμένα να μ’ ενημερώσει για το λογαριασμό. Κάτι τέτοιο, ήταν γνωστό στον εναγόμενο, καθώς άγνωστο πως, έχει το σύνολο των ονομάτων της λίστας Λαγκάρντ και τις καρτέλες αυτών, όπως δημοσίευσε στο περιοδικό HOT DOC, όπου δεν με συμπεριέλαβε στους καταθέτες, ακριβώς διότι ήξερε ότι ουδεμία σχέση έχω με τη λίστα. Εν συνεχεία ο εναγόμενος, ανέβασε στον ιστότοπο «Κουτί της Πανδώρας» στον οποίο είναι διαχειριστής, το άκρως προσβλητικό για εμένα άρθρο, στιε 15.03.2013 με τίτλο «Χρυσή Πελάτης στη λίστα Λαγκάρντ η οικογένεια Μανωλίδου», άρθρο το οποίο επισύναψε και σε τέσσερις αναρτήσεις του στο Twitter, του προσωπικού του λογαριασμού, στις 15.03.2013 τρεις φορές και στις 16.03.2013 μια φορά, με το ακόλουθο περιεχόμενο:

“Σύμφωνα με την επίσημη μετάφραση από το μεταφραστικό τμήμα του Υπ. Εξωτερικών, την οποία έχει στη διάθεση της ήδη η Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής, η σύζυγος του βουλευτή της ΝΔ και μέλους της Προανακριτικής Επιτροπής Άδωνι Γεωργιάδη, εμφανίζεται ως “αντιπρόσωπος του πελάτη”, Θεόδωρου Μανωλίδη, ο οποίος διατηρεί λογαριασμό στην τράπεζα HBSC αλλά και ράβδους χρυσού”.

Η πραγματικότητα που γνωρίζει ο εναγόμενος, είναι ότι ο πελάτης ήταν ο τότε σύζυγος μου ζωγράφος, Μανωλίδης, με τον οποίο εγώ βρισκόμουν σε διάσταση από το 2003, έχει εκδοθεί διαζύγιο από το έτος 2009, μετά από σφοδρή αντιδικία, η οποία μάλιστα είχε κορυφωθεί το 2005, γνωστή στα ΜΜΕ, άρα εν γνώσει του εναγομένου, που κάνει δημοσιογραφικό ρεπορτάζ, και επομένως καλά γνώριζε ότι ουδεμία σχέση με το συγκεκριμένο λογαριασμό είχα ποτέ ή μπορούσα να έχω. Ο εναγόμενος, γνωρίζει ότι ήδη έχω χωρίσει και έχω παντρευτεί εκ νέου με τον Άδωνι Γεωργιάδη, και επιλέγει ως τίτλο του άρθρου, «χρυσή πελάτης η οικογένεια Μανωλίδου», βάζοντας φωτογραφία εμένα με το σύζυγο μου Άδωνι, που καμία σχέση δεν έχουμε με το συγκεκριμένο λογαριασμό, όπως καλώς γνωρίζει ο εναγόμενος».

Kαι καταλήγει:
«Το συγκεκριμένο άρθρο με συκοφαντεί, καθώς αφενός στον τίτλο του με παρουσιάζει ως χρυσό πελάτη της λίστας Λαγκάρντ, ενώ γνωρίζει, έχοντας τις καρτέλες, ότι είμαι απλή αντιπρόσωπος του πελάτη, ενώ και στο κείμενο του άρθρου, αναφέρει ότι πιθανόν εγώ ως αντιπρόσωπος, επισκέφτηκα την Τράπεζα στις 7 Ιουνίου του 2005, ενώ ρητώς αναφέρει το ιστορικό της Τράπεζας, ότι η επίσκεψη έγινε από τον πελάτη, και όχι τον αντιπρόσωπο. Ο εναγόμενος λοιπόν, προσπαθεί να με εμπλέξει με το περιεχόμενο του συγκεκριμένου λογαριασμού, γνωρίζοντας με το έγγραφο που κατέχει, ότι ουδεμία σχέση έχω, δεν είμαι πελάτης, αλλά αντιπρόσωπος, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης ή και απλής γνώσης του λογαριασμού. Η όποια «εμπλοκή» μου, είναι ότι ο τότε σύζυγος μου, με είχε δηλώσει ως αντιπρόσωπο του».

Tι απάντησε ο Κώστας Βαξεβάνης για την αγωγή;
Μέσω συνεργατών του, διεμήνυσε πως δεν μπαίνει στη διαδικασία να σχολιάσει δηλώσεις της Ευγενίας Μανωλίδου, έστω και αν γίνονται μέσω της νομικής οδού.

Star.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: