ΣΙΝΕ

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΑΚΟΥΣΤΕ 3 ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (ΒINTEO-ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΑ!)

ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ Κ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ! 
 ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ...

ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΤΡΩΣΕΩΣ,ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ Κ ΤΗΝ ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ!

Τι θα έλεγε ένα παιδί στη μάνα του αφότου έχει υποστεί έκτρωση; Ένα τραγούδι με εξαιρετική μουσική κι εύστοχους στίχους που χτυπά κατευθείαν στην καρδιά. 

Κάνει κρύο εδώ, δεν αντέχω παγώνω.
Μια αγκαλιά δεν υπάρχει για να μου διώξει τον πόνο.
Τι ανθρώπους μου άφησες εδώ για ν αγαπήσω;...

Ακούστε τα...

ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΕΔΩ


ΣΤΙΧΟΙ: ΟΛΓΑ ΜΑΝΕΤΑ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ(AnatreptiKos)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ




ΡΟΥΑ-ΜΑΤ


ΕΚΤΕΛΕΣΗ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ(AnatreptiKos)
ΣΤΙΧΟΙ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ-ΟΛΓΑ ΜΑΝΕΤΑ 
ΜΟΥΣΙΚΗ:MerlinBeats




ΓΚΡΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ(ANATREPTIKOS)
ΣΤΙΧΟΙ:ΟΛΓΑ ΜΑΝΕΤΑ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΡΝΑΡΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ:EA PRODUCTION

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: