ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Ελληνίδα πρώην αθλήτρια είχε 4 αποβολές, ήθελε παιδί, αλλά δεν ήρθε ποτέ;

Θα ήθελε να είχε κάνει ένα παιδάκι,...αλλά όπως εξομολογήθηκε στην εκπομπή «Joy», δεν μπόρεσε να το κάνει.
«Είχα τέσσερις αποβολές... Προσπάθησα αλλά δεν ήρθε. Δεν πρόλαβα έστω και με εξωσωματικές» είπε χαρακτηριστικά η Άννα Βερούλη  και συνέχισε:
«Δεν βασίζω την ζωή μου και το πώς περνάω με το αν θα έχω ένα παιδί. Θαυμάζω τις γυναίκες που έχουν ένα παιδί. Το θέμα είναι πώς μεγαλώνεις και πώς διαπαιδαγωγείς ένα παιδί. Πιστεύω ότι θα ήμουν καλή μητέρα. Με τα ανίψια μου είμαι πολύ καλή γι΄αυτό και πιστεύω πως θα γινόμουνα καλή μητέρα. Ο Νίκος δεν ήθελε παιδιά γιατί θεωρεί πως αυτό που έχεις μπορείς να το δώσεις σε όλα τα παιδιά και όχι μόνο σε ένα».

sarotiko
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: