ΣΙΝΕ

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Έλληνας ηθοποιός: "Υπήρξα πλασιέ προφυλακτικών"

O γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο «Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο» και μίλησε για τα επαγγέλματα που έχει κάνει στο παρελθόν, ενώ δεν δίστασε να... μιλήσει ανοιχτά για το πώς αντιμετωπίζει έναν gay ρόλο που καλείται να υποδυθεί.

Ο Γιάννης Στάνκογλου αποκάλυψε πως στο παρελθόν έχει υπάρξει πλασιέ προφυλακτικών: «Το έχω κάνει κι αυτό! Δεν τα δοκίμαζα εγώ, αλλά τα έδινα στους άλλους για να προσέξουν. Σε club κυρίως γινόταν…». Μάλιστα, για τη δική του σεξουαλική ζωή συμπλήρωσε: «Εγώ χρησιμοποιούσα! Πέτυχα την εποχή που άρχιζα να ψυλλιάζομαι ότι είναι καλό να χρησιμοποιεί κάποιος προφυλακτικά».

Ακόμα, ο Γιάννης Στάνκογλου μίλησε για την πρόκληση ενός gay ρόλου και πώς ο ίδιος αντιμετωπίζει τους συγκεκριμένους ρόλους: «Αν μου προταθεί ένας gay ρόλος και μου αρέσει το σενάριο θα το κάνω! Ήδη συζητάω για μια ταινία που θα κάνω έναν gay ρόλο ή κάπως ασέξουαλ κλπ», ενώ για την αμήχανη στιγμή που έπρεπε να φιλήσει τον Αντίνοο Αλμπάνη στο στόμα, στα γυρίσματα της ταινίας «Το Τανγκό Των Χριστουγέννων» ο ίδιος είπε: «Ήταν περίπου κανονικό φιλί. Δεν μπορώ να πω ότι με “ενδιαφέρει” αυτό το πράγμα, αλλά είναι μέρος της δουλειάς μου. Μου αρέσουν οι γυναίκες τόσο πολύ, που δεν μπορώ να πω πως με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο».

yupiii.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: