ΣΙΝΕ

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ποιό μοντέλο ελληνικής καταγωγής κατέκτησε και την Ισπανία;

Η ομορφιά της θα έλεγε κανείς είναι… σαν αρχαία θεά!. Το αίμα που τρέχει στις φλέβες της έχει μέσα του Ελλάδα και εκείνη με την καριέρα της στο μόντελινγκ διαφημίζει την χώρα μας με τον καλύτερο τρόπο στο εξωτερικό.
Η Βανέσα Οτίλια γεννήθηκε στην Ρουμανία το 1991 και εδώ και οκτώ χρόνια έχει καταφέρει να κερδίσει μια θέση στις πασαρέλες όλου του κόσμου. Έχει ύψος 1.80 και πέρα από το μόντελινγκ, λατρεύει τον χορό και το τραγούδι. Από μικρή έπαιζε μπάσκετ και βόλεϊ μιας και το ύψος την βοηθούσε.

Η Βανέσα Οτίλια μετά τις ελληνικές πασαρέλες άνοιξε τα φτερά της και έχει κατακτήσει πλέον και τις διεθνείς. Είναι το κορίτσι που άνοιξε και έκλεισε το πρόσφατο Fashion Week στην Βαρκελώνη. «Με το μόντελινγκ ασχολήθηκα εντελώς τυχαία, έπειτα από παρότρυνση δυο φίλων μου. Μέχρι τότε δεν το είχα σκεφτεί, ούτε μου είχε περάσει από το μυαλό ότι εγώ θα μπορούσα να είμαι σε αυτό τον χώρο. Ίσως γιατί δεν ήμουν ποτέ αυτό που λέμε ‘’η ωραία του σχολείου’’. Το αντίθετο θα έλεγα. Ήμουν πάντα το αγοροκόριτσο, η παράξενη, η ψηλή και αδύνατη και με κορόιδευαν» δηλώνει στη Real life η Βανέσα.
Το μεγάλο της όνειρο είναι: «Το απόλυτο όνειρο μου είναι να καταφέρω κάποια στιγμή να πάρω μέρος στο fashion show της Victoria’s Secret. Θεωρώ πως κάτι τέτοιο είναι η απόλυτη καταξίωση.»





ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: