ΣΙΝΕ

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

ΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ Φόρτωνε καρπούζια από το χωράφι!

Έχει κάνει έρωτα με δύο γυναίκες ταυτόχρονα, τον έχουν φλερτάρει άντρες και μπορεί να σας έχει πουλήσει φίλτρο νερού...
Ο Έλληνας ηθοποιός σε συνέντευξή του μίλησε μεταξύ άλλων για τις κρυφές πτυχές της ζωής του αλλά και...

για δουλειές που έχει κάνει κατά καιρός μέχρι να καταξιωθεί στον χώρο της υποκριτικής!
"Έχω δουλέψει από πωλητής φίλτρων νερού, όπου και έκανα παρουσιάσεις επί χρόνια, μέχρι και μπάρμαν σε καφέ και σε κλαμπ, αλλά και σε μποστάνι. Διάλεγα ποιο καρπούζι είναι ώριμο και το φόρτωνα. Η πρώτη μου δουλειά ήταν στα δεκαπέντε μου" είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό "ΕΓΩ" και τον Γιάννη Βίτσα ο Αλέξης Γεωργούλης.

Πότε ήταν ερωτικ@ η πιο ενεργή περίοδος της ζωής σας;
Όταν σπούδαζα στο Πολυτεχνείο, έκανα υπερωρίες. Πήρα ένσημα βαρέων βαρών.
Έχετε κάνει έρωτα με δύο γυναίκες ταυτόχρονα;
Ναι.
Σας έχουν φλερτάρει άντρες;
Έχει συμβεί.

Πώς αντιδράσατε;

Δεν έχω μπει σε τέτοια κανάλια, δεν έχω εξερευνήσει αυτά τα μονοπάτια.
radar

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: