ΣΙΝΕ

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΜΠΑΜΠΑ ΜΠΑΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ;;;

ΠΑΙΔΙ: Μπαμπά μπαμπά; γιατί όταν οδηγείς τους λες όλους μαλάκες, ενώ όταν τους συναντάς από κοντά τους λες όλους κύριους;;;
ΜΑΜΑ: (ειρωνικά) για να δούμε τι θα πει;; έχω μεγάλη περιέργεια....
ΜΠΑΜΠΑΣ: Άκου παιδί μου, όταν οδηγό δεν μιλάω εγώ, μιλάει το τιμόνι....
ΜΑΜΑ: Πως μπαίνει ο διάολος μέσα του που λέμε;; εεε των αντρών μπαίνει το τιμόνι μέσα τους...τιμονίζονται ....
ΜΠΑΜΠΑΣ: Μη κοροϊδεύεις κυρά Κατίγκο, σ' έχω ακούσει και σένα να βρίζεις στο τιμόνι...
ΜΑΜΑ: Βρίζω εσάς, που νομίζετε όταν μπείτε στο αυτοκίνητο ότι οι δρόμοι σας ανήκουν και κάνετε ότι θέλετε καταστρατηγώντας όλους τους κώδικες και τους νόμους....
ΜΠΑΜΠΑΣ: (στο γιο) μην την ακούς Αλέξανδρε εγώ τηρώ τον κ.ο.κ. κατά γράμμα....
ΜΑΜΑ: Τώρα είσαι στο γράμμα Μι δηλαδή γι' αυτό κάνεις Μαλ@κίες και λες και τους άλλους Μ@λ@κες;;;
ΠΑΙΔΙ: Ρε μπαμπά γιατί λες ψέμματα;; αφού προχθές πέρασες με κόκκινο κι όταν σου το είπα, μου λες δεν πειράζει μωρέ δεν μας είδε κανείς....
ΜΑΜΑ: Τι ακούωωωωωωωω;;;; Έχεις το παιδί στο αμάξι και περνάς με κόκκινο;;;;; αυτό είναι αιτία διαζυγίου....σε χωρίζωωωωωωωω!!!!!
ΜΠΑΜΠΑΣ: (στο παιδί) Είδες τι έκανες;; θα χωρίσουμε εξ' αιτία σου....
ΜΑΜΑ: Βρε άχρηστε δεν φτάνει που πήγες να το σκοτώσεις το παιδί, πας να του φορτώσεις και τύψεις;; τέρμα χωρίζουμε....
ΠΑΙΔΙ: Έλα ρε μαμά κι εσύ μην τον χωρίσεις (μιλάει πιο σιγά να μην τον ακούσει ο πατέρας του) δεν τον λυπάσαι;; τι θα κάνει μόνος του ούτε ένα αυγό δεν ξέρει να βράσει...πια θα τον πάρει τέτοιος που είναι;;;
ΜΑΜΑ: Χρωστάς χάρη στο παιδί να το ξέρεις....
ΜΠΑΜΠΑΣ: Όλο έτσι λες αλλά ποτέ δεν το κάνεις...μ' αγαπάς βρε και δεν το παραδέχεσαι...
ΠΑΙΔΙ: (ειρωνικά) Ναι βρε μαμά έχει και τα καλά του ο πατερούλης μου, να όποια φίλη σου έρχεται δεν τις τραβάει την καρέκλα να κάτσει;;;
ΜΑΜΑ: Ναι όταν οδηγεί "τράβα μωρή κυράτσα να πλύνεις κάνα πιάτο"κι όταν έρχονται στο σπίτι "ω την αγαπητή μου στις ομορφιές σου πάλι" και τους τραβάει και την καρέκλα να κάτσουνε...στο αμάξι Αλέφαντος στο σπίτι Ζαμπούνης....άσε που πιστεύω ότι πολύ θα ήθελε να τραβήξει την καρέκλα για να σωριαστούνε στο πάτωμα.....
ΜΠΑΜΠΑΣ: Μην την ακούς Αλέξανδρε,ούτε να οδηγούν ξέρουνε ούτε να παρκάρουν και δεν είναι ικανές ούτε την καρέκλα τους να τραβήξουν, γι αυτό τους την τραβάω...κατάλαβες Κατίγκο;;; που πας να μου τη βγεις;;;

ΜΑΜΑ: Δεν ακούω τίποτα Δ Ι Α Ζ Υ Γ Ι Ο .........

toekana
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: