ΣΙΝΕ

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Χαμός στο Facebook με το σχόλιο του γιου του Χριστόφια!!!

Ο γιος του τέως Προέδρου της Κύπρου Χρίστος Χριστόφιας έχει γίνει στόχος έντονων επικρίσεων για σχόλιο που ανάρτησε στο Facebook, στο οποίο ανέφερε:«Τελικά, τι έγινε παιδιά; Δεν είναι μόνο στη Σοβιετική Ένωση που έδιναν κουπόνια; Δίνονται τώρα στον καπιταλισμό; Απαπαπα! Τι είναι αυτά τα πράγματα»;

Το σχόλιο του έκανε έξω φρενών όσους πιστεύουν ότι για την σημερινή τραγική οικονομική κατάσταση ευθύνεται η διακυβέρνηση του πατέρα του, Δημήτρη Χριστόφια. Πολλοί μάλιστα κάνουν οργισμένα σχόλια στον δημοφιλή ιστότοπο. Ο γιος του Δημήτρη Χριστόφια επανήλθε με νέο σχόλιο:

«Τις τελευταίες 24 ώρες γίνομαι δέκτης μηνυμάτων μίσους, βρισιών, ακόμα και απειλών κατά της ζωής μου, γιατί εξέφρασα την άποψη μου εχτές στο Facebook για ένα ζήτημα! Αυτό που γίνεται εις βάρος μου εμένα και της οικογένειας μου ονομάζεται φασισμός. Όσον κι αν απειλούν και βρίζουν κάποιοι ΔΕΝ θα σταματήσω να λέω την άποψη μου! ΔΕΝ φοβόμαστε και ΔΕΝ σιωπούμε! Θα λέμε την άποψη μας όσο κι αν αυτή ενοχλεί τον οποιονδήποτε».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: