ΣΙΝΕ

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Αν Έβριζαν Οι Αρχαίοι!

Εάν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν τις δικές μας βρισιές θα ήταν κάπως έτσι:
Ταύτα λαβείν μωρή... νοσούσα = Πάρ’ τα μωρή άρρωστη
Λαβε τους όρχεις ημών = Πάρ’ τα @ρχιδι@ μας
Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα
Λάβε κίναιδε = Πάρ’ τα π$#υστη
Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γ@μησου
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ@μησου
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον π#$τσο
Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μ@λ@κα
Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα @ρχ#δια!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα α.. μου!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γ. το μ.. της μάνας σου
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = Χοντρομ@λ@κας.
Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γ… το σπίτι παλιόπ…!!!
Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίδωμα = Της π#$τανας το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μ…! (μαζί με φάσκελο)
Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών; = Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο
Έξω κύον εκ τας οικίας = Έξω π#$στη απ’την παράγκα
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα @ρχ#δια

rofl.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: