ΣΙΝΕ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Δείτε γιατί αυτή η πανέμορφη γυναίκα δεν βρίσκει άντρα!

Για άλλες είναι ευσεβής πόθος και για άλλες …εφιάλτης!
Η Στέφανι Φοξ είναι μόλις 21 ετών και όπως μπορείτε να δείτε από τη φωτογραφία είναι μια όμορφη γυναίκα...
Όμως, αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα.
Αδυνατεί να βρει σύντροφο λόγω …

στήθους.
Η νεαρή διαθέτει μεγάλο στήθος και γι αυτό δεν μπορεί να βρει ρούχα που της «στρώνουν» με αποτέλεσμα όταν κυκλοφορεί στο δρόμο να ακούει σεξιστικού τύπου σχόλια!
Οι άντρες φυσικά δεν την κοιτούν στα μάτια ενώ οι γυναίκες θεωρούν ότι είναι π ο ρ ν ο σ τ α ρ!
«Πολλές γυναίκες θέλουν μεγάλο στήθος αλλά στην πραγματικότητα είναι εφιάλτης», αναφέρει η 21χρονη.

«Μόνο κάτι γλοιώδεις τύποι έλκονται από μένα, είναι σπάνιο κάποιος να με κοιτά στο πρόσωπο όταν μου μιλά. Συνήθως οι άνδρες γουρλώνουν τα μάτια τους και..επιχειρούν να μου πιάσουν την κουβέντα.

Οι περισσότεροι θέλουν να βγουν και φωτογραφία μαζί τους, όχι με εμένα, με αυτά.
Μερικές φορές γίνεται τρομακτικό. Ορισμένοι προσπαθούν να απλώσουν τα χέρια τους, όταν βγαίνω με τους άνδρες φίλους μου κάθονται γύρω μου σαν… σωματοφύλακες», προσθέτει και καταλήγει «Θεωρούν πως το στήθος μου είναι ψεύτικο, με κοιτούν σαν να είμαι π ο ρν ο σ τ ά ρ».
Η Στέφανι, χώρισε με τον τελευταίο σύντροφό της καθώς δεν μπορούσε να διαχειριστεί όλη τη προσοχή που στρέφεται πάνω της και ζήλευε…




plektani.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: