ΣΙΝΕ

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τραγούδι, η ποιότητα και η ζωή του

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι ένας καλλιτέχνης που βάζει πάνω από όλα την ποιότητα σε αυτό που δημιουργεί και παρέχει στον κόσμο.
Ο τραγουδιστής βρέθηκε...

καλεσμένος στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και εκεί μίλησε για όλα. Αναφέρθηκε στις απόψεις του για το θέμα ποιότητα τραγουδιών και το ύψος στο οποίο θέλει να στέκεται και στην συνέχεια μίλησε για την γυναίκα του και τον τρόπο που κλεφτήκανε και ήρθανε στην Αθήνα. «Ο πατέρας μου έκλεψε την μητέρα μου. Κι εγώ έκλεψα την γυναίκα μου. 15 χρονών ήμασταν. Φύγαμε με ένα παντελόνι, ένα σακάκι και ένα φουστανάκι. Μπήκαμε στο φορτηγό με τσουβάλια και ήρθαμε στην Αθήνα. Κάνανε να μου μιλήσουν για χρόνια από τότε. Ήταν τόσο περήφανοι που δεν ήρθαν ποτέ να μου ζητήσουν μια δεκάρα.»

gossip-tv.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: