ΣΙΝΕ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Αντωνία Καλλιμούκου: «Έχω ήδη κινηθεί νομικά για τις φήμες»

Καλεσμένη στο "Όλα Μπάχαλο φέτος" ήταν η Αντωνία Καλλιμούκου που μίλησε μεταξύ άλλων για όσους προσπάθησαν να την μπλέξουν με το σκάνδαλο πορνείας στη... Βουλγαρία!
Η παρουσιάστρια και μοντέλο τόνισε πως όλο αυτό τελικά της έκανε καλό, καθώς βγήκε πιο ανθεκτική. «Θέλω να το αφήσω πίσω μου.... Το έχω ξεπεράσει. Είμαι 26 χρονών και έχω πολλά δημιουργικά πράγματα να κάνω... Αλίμονο αν μένουμε σε ψεύτικες πραγματικότητες» είπε χαρακτηριστικά η Αντωνία!

Την δύναμη της την έπαιρνε από την ίδια την αλήθεια, ενώ αποκάλυψε πως έχει κινηθεί νομικά... «Έχω ήδη κινηθεί νομικά για τις φήμες» είπε.
Βγήκε και μίλησε ανοιχτά για την περιπέτεια της, αν και όλοι της έλεγαν να μην το κάνει. Και η Ελένη Μενεγάκη της είχε πει πως δεν υπήρχε λόγος να το κάνει αν και ήταν πρόθυμη να της δώσει βήμα και ήταν ιδιαίτερα διακριτική μαζί της και την στήριξε όπως και όλοι οι συνεργάτες της στον Alpha: "Και η Ελένη και όλοι οι συνεργάτες της εκπομπής από την πρώτη στιγμή ήταν πολύ διακριτικοί. Δεν πίστεψαν τίποτα, με στήριξαν και τους ευχαριστώ όλους".

Gossiptv.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: