ΣΙΝΕ

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Η “νονά” Κατερίνα Στανίση φωτογραφίζεται στη Βαρβάκειο

Δυναμικό come back φαίνεται πως έχει κάνει η “νονά” Κατερίνα Στανίση μετά τη διαφήμιση για γνωστή εταιρεία παιχνιδιών, που όπως αποκαλύπτει η ίδια την έφερε ξανά στο προσκήνιο, δίνοντας της τη δυνατότητα να κλείσει κι εκείνη πόρτες.

“Έχω φάει πολλές “πόρτες” από ανθρώπους της δουλειάς και των media. Εγώ δεν έχω απαιτήσει να με σέβονται, αλλά περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση. Πέρασαν στιγμές που μου έκλεισαν πολλές πόρτες και ένιωσα άσχημα γι\' αυτό... Αυτοί που μου έκλειναν τις πόρτες τώρα μου τηλεφωνούν για να μου ζητήσουν κάτι. Ήρθε ο καιρός να κλείσω και εγώ την πόρτα!”, δήλωσε σε συνέντευξύ της στη “Real Life”.
Ακόμη, η ίδια αποκάλυψε: “Τα έχασα όλα και έμεινα στον άσο... Ό,τι χρήματα είχα μαζέψει μου τα είχαν κάνει ομόλογα. Εγώ δεν ήξερα από αυτά”.

Η γνωστή τραγουδίστρια είχε μιλήσει και για τις δυσκολίες που έχει περάσει, αλλά και την προσπάθειά της να βοηθά τους ανθρώπους όσο μπορεί σε συνέντευξή της στην Τατιάνα Στεφανίδου και το “Μίλα”.
Δες τη φωτογράφηση της Κατερίνας Στανίση στην κρεαταγορά:





symvoli
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: