ΣΙΝΕ

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

«Είμαι μια πρώην τσoύλα που συμμορφώθηκε». Ποια διάσημη μαμά το είπε; [φωτο]

Η συνειδητοποίηση στο μεγαλείο της!!!
H Pink είναι το cover girl του Glamour Magazine, πιθανότατα στα πλαίσια της προώθησης του νέου της άλμπουμ, The Truth About Love. Τα περισσότερα κομμάτια του άλμπουμ αφορούν το...

σεx και οι στίχοι είναι ιδιαιτέρως έντονοι. Γιατί άραγε τόση ανάγκη να μιλήσει για το σεx και τις συμπεριφορές που μπορεί να το χαρακτηρίζουν;

Την ίδια ερώτηση της έκανε και το Glamour και εκείνη φυσικά απάντησε: «Είμαι μία τσoύλα που συμμορφώθηκε. Είναι ο δικός μου τρόπος να ξαναπάρω τα ηνία όλο αυτό. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί το κάνουμε αυτό με τους ρόλους. Γιατί πρέπει να είμαι εγώ η π**τ*ν* και εσύ ο 'παίκτης'; Δεν μου πήρες κάτι που δεν σου πήρα κι εγώ! Ποια η διαφορά μας»;

Ξεκίνησε την καριέρα της κάνοντας περιοδεία με τους NSync και τους 98 Degrees. Ο Joey Fatone την είχε ερωτευτεί και την έβγαλε ραντεβού με την άδεια του μπαμπά της. Κάπως έτσι άρχισε να μπαίνει στα κυκλώματα. Αργότερα ξεκίνησε η χρήση ναρκωτικών και η άστατη σεxουαλική ζωή.

Πλέον θεωρεί πως δεν υπάρχει η ιδανική σχέση όπου όλα είναι μέλι- γάλα. Θεωρεί πως ο γάμος της λειτουργεί επειδή καταφέρνουν να επικοινωνούν, παρά το γεγονός ότι τσακώνονται αρκετά. Πιστεύει πως οι γυναίκες πρέπει να χειραφετηθούν κι άλλο και να μην δέχονται να χαρακτηρίζονται 'τσoύλες'...

Με τη γέννηση της κόρης της όλα άλλαξαν και εκείνη αποφάσισε να συμμορφωθεί. Η πιο άσχημη στιγμή της ζωής της ήταν όταν η μόλις ενός έτους κόρη της έπεσε μπροστά της και έπαθε διάσειση. Πάνω από τον εαυτό της έχει βάλει έναν άλλο άνθρωπο- αυτό ακριβώς κατάφερε να συνειδητοποιήσει, και χάρη σε αυτό να προχωρήσει στη ζωή της.






mychannel

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: