ΣΙΝΕ

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Paris Hilton: Ο μανιακός που πήγε να τη σκοτώσει!!!

Τα φώτα της δημοσιότητας παραλίγο να στοιχίσουν τη ζωή της Paris Hilton. Η διάσημη κληρονόμος μετά από δυο χρόνια «ανοίγει» την καρδιά της και εξομολογείται τον... τρόμο που έζησε ένα βράδυ που ένας μανιακός αποπειράθηκε να μπει στο σπίτι της για να την σκοτώσει.
«Ήταν τρομακτικό. Ποτέ δεν είχα ζήσει κάτι παρόμοιο. Γύρισε ο κόσμος μου ανάποδα… ήταν 5 το πρωί, όταν άκουσα κάποιον ήχο που ερχόταν από το παράθυρό μου. Κατέβηκα κάτω και είδα έναν τρελό τύπο με δυο μαχαίρια στα χέρια! Φαινόταν πως ήθελε να με σκοτώσει και προσπαθούσε μανιωδώς να σπάσει τα παράθυρα. Άρχισα να ουρλιάζω. Ημουν σίγουρη πως θα έμπαινε μέσα είτε από την πόρτα, είτε από τα παράθυρα και αυτό θα ήταν το τέλος μου. Ήμουν σίγουρη πως θα με σκότωνε αν έμπαινε μέσα».

Και όπως συμβαίνει στα παραμύθια, την έσωσε ο σύντροφός της. Άκουσε τον θόρυβο και τα ουρλιαχτά και αμέσως κατέβηκε κάτω να δει τι συμβαίνει. Πήρε το όπλο, βγήκε έξω, βρήκε τον άντρα και ακούμπησε το όπλο στο κεφάλι του. Τον διέταξε να μείνει στο έδαφος, ενώ περίμενε να έρθει η αστυνομία.
Στη συνέχεια, η Paris Hilton προσθέτει πως: «εάν δεν είχε δράσει άμεσα ο φίλος μου δε νομίζω να είχα σωθεί.. Βλέποντας κάποιον με τόσο μίσος στα μάτια του που θέλει να σε σκοτώσει σε κάνει να σκέφτεσαι πως αυτό είναι το τίμημα της δημοσιότητας! Αναστατώθηκε η ζωή μου. Μετά από αυτό αποφάσισα να αφήσω το σπίτι μου στο Λος Άντζελες και τα φώτα της δημοσιότητας».

Τώρα, η Paris Hilton υποδύεται τον εαυτό της και αυτό που έζησε εκείνο το βράδυ στη νέα ταινία «The Bling Ring» με συμπρωταγωνίστρια την Emma Watson.


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: