Η τρικομματική κυβέρνηση, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, έχει βγάλει την Ελλάδα στο σφυρί. Ο,τι αξίζει, ξεπουλιέται. Ο,τι μπορεί να δώσει κέρδη στη χώρα μας και τους Έλληνες παραχωρείται σε... αστείες τιμές, περιμένοντας την ανάπτυξη. Αλλά, τελικά, θυσιάζεις την αγελάδα που σου παράγει γάλα; Στην Ελλάδα των μνημονίων, κάποιοι έχουν αποφασίσει να τη θυσιάσουν.
Κάπως έτσι πληρώσαμε χρυσή την Εγνατία Οδό, τον καλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας, για να φτάσουμε στην παράλογη απόφαση πώλησης της.
Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι πληροφορίες που φθάνουν από παντού αναφέρουν πως αναμένεται αύξηση των σταθμών διοδίων, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του κόστους διέλευσης για τους οδηγούς. Ωστόσο, η λεγόμενη αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού φιγουράρει στο site του ΤΑΙΠΕΔ.
Κάποιος μπορεί να φανταστεί πως ξεπουλιέται η Εγνατία οδός γιατί, λόγω της κρίσης, δεν έχει διελεύσεις οχημάτων και έτσι έχουν πέσει τα έσοδα. Αλλοι μπορεί να πουν πως ο σχεδιασμός της ίσως δεν ήταν ο καλύτερος, έπεσε έξω και είναι ένας δρόμος φάντασμα. Ας δούμε τα στοιχεία.
Η Εγνατία Οδός, συμφωνά με τα επίσημα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο site του ΤΑΙΠΕΔ, εξυπηρετεί το 36% του πληθυσμού της χώρας, το 54% των αγροτικών περιοχών, εξυπηρετεί στις μετακινήσεις το 41% της απασχόλησης στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου και το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας, συνολικά, δε, διακινεί το 33% του ΑΕΠ της χώρας.
Δηλαδή, βάσει των στοιχείων που το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ χρησιμοποιεί για να προσελκύσει την πελατεία του, περισσότερα από τρία εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την Εγνατία. Για σκεφτείτε πόσα χρήματα ρέουν στον κρατικό κορβανά από τις χρεώσεις των διοδίων;
Όπως ανέφερε ο αρχιτέκτονας και οδοποιός, καθηγητής του Δημοκρίτειου
Πανεπιστημίου Ξάνθης, Γιώργος Κολλάρος «Η Εγνατία είναι ένας καλός δρόμος και για 20 χρόνια δεν θα χρειαστεί ούτε ένα ευρώ για συντήρηση». Δηλαδή, αποφέρει καθαρά κέρδη για τουλάχιστον μια 20ετία. Ο κ. Κολλάρος υποστηρίζει πως από τους πέντε σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σήμερα, μετά την ιδιωτικοποίηση ο σχεδιασμός προβλέπει εγκατάσταση 21 σταθμών. Έτσι, όπως υποστηρίζει ο καθηγητής πανεπιστημίου, όχι μόνο ξεπουλάμε την Εγνατία Οδό, αλλά την προικίζουμε και με δεκάδες νέα διόδια, για να γίνει πιο περιζήτητη «νυφη» για τον πιθανό αγοραστή. Και ποιος είναι αυτός ο αγοραστής; «Φοράει κοστούμι και έχει εφημερίδα στην Αθήνα», μας είπε ο κ. Κολλάρος. «Κάποιοι δεν φόρεσαν ποτέ γαλότσες στην Εγνατία, αλλά θα έρθουν κατευθείαν με κοστούμι» συμπλήρωσε.
Έτσι είναι. Γιατί άλλωστε να αγοράσει κάποιος κάτι, όταν δεν έχει διασφαλίσει ότι θα κερδίσει ία πολλαπλάσια με τις ευλογίες του κράτους. Ενός κράτους που -λέμε τώρα- οφείλει να προστατεύει τους πολίτες και την ελεύθερη μετακίνησή τους.
ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Κάπως έτσι πληρώσαμε χρυσή την Εγνατία Οδό, τον καλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας, για να φτάσουμε στην παράλογη απόφαση πώλησης της.
Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι πληροφορίες που φθάνουν από παντού αναφέρουν πως αναμένεται αύξηση των σταθμών διοδίων, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του κόστους διέλευσης για τους οδηγούς. Ωστόσο, η λεγόμενη αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού φιγουράρει στο site του ΤΑΙΠΕΔ.
Κάποιος μπορεί να φανταστεί πως ξεπουλιέται η Εγνατία οδός γιατί, λόγω της κρίσης, δεν έχει διελεύσεις οχημάτων και έτσι έχουν πέσει τα έσοδα. Αλλοι μπορεί να πουν πως ο σχεδιασμός της ίσως δεν ήταν ο καλύτερος, έπεσε έξω και είναι ένας δρόμος φάντασμα. Ας δούμε τα στοιχεία.
Η Εγνατία Οδός, συμφωνά με τα επίσημα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο site του ΤΑΙΠΕΔ, εξυπηρετεί το 36% του πληθυσμού της χώρας, το 54% των αγροτικών περιοχών, εξυπηρετεί στις μετακινήσεις το 41% της απασχόλησης στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου και το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας, συνολικά, δε, διακινεί το 33% του ΑΕΠ της χώρας.
Δηλαδή, βάσει των στοιχείων που το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ χρησιμοποιεί για να προσελκύσει την πελατεία του, περισσότερα από τρία εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την Εγνατία. Για σκεφτείτε πόσα χρήματα ρέουν στον κρατικό κορβανά από τις χρεώσεις των διοδίων;
Όπως ανέφερε ο αρχιτέκτονας και οδοποιός, καθηγητής του Δημοκρίτειου
Πανεπιστημίου Ξάνθης, Γιώργος Κολλάρος «Η Εγνατία είναι ένας καλός δρόμος και για 20 χρόνια δεν θα χρειαστεί ούτε ένα ευρώ για συντήρηση». Δηλαδή, αποφέρει καθαρά κέρδη για τουλάχιστον μια 20ετία. Ο κ. Κολλάρος υποστηρίζει πως από τους πέντε σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σήμερα, μετά την ιδιωτικοποίηση ο σχεδιασμός προβλέπει εγκατάσταση 21 σταθμών. Έτσι, όπως υποστηρίζει ο καθηγητής πανεπιστημίου, όχι μόνο ξεπουλάμε την Εγνατία Οδό, αλλά την προικίζουμε και με δεκάδες νέα διόδια, για να γίνει πιο περιζήτητη «νυφη» για τον πιθανό αγοραστή. Και ποιος είναι αυτός ο αγοραστής; «Φοράει κοστούμι και έχει εφημερίδα στην Αθήνα», μας είπε ο κ. Κολλάρος. «Κάποιοι δεν φόρεσαν ποτέ γαλότσες στην Εγνατία, αλλά θα έρθουν κατευθείαν με κοστούμι» συμπλήρωσε.
Έτσι είναι. Γιατί άλλωστε να αγοράσει κάποιος κάτι, όταν δεν έχει διασφαλίσει ότι θα κερδίσει ία πολλαπλάσια με τις ευλογίες του κράτους. Ενός κράτους που -λέμε τώρα- οφείλει να προστατεύει τους πολίτες και την ελεύθερη μετακίνησή τους.
ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου