ΣΙΝΕ

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

«Έλα τώρα μαζί μου στη ζωή μου έλα να μπεις…» Βικτώρια Χαλκίτη!!! Ακούστε το..

Βικτώρια Χαλκίτη – Έλα (Stanley, Wiggs – Ναταλία Γερμανού)

Στίχοι: Μόνος τα βράδια σου βγαίνεις, τον εαυτό σου σκορπάς και μοναχός πάλι μένεις στο σκοτάδι τυφλά να γυρνάς...



Έλα τώρα μαζί μου στη ζωή μου έλα να μπεις
έλα τώρα μαζί μου την αγάπη μου μη φοβηθείς

Ξέρω πως σ” έχουν πληγώσει, τόσες φορές μέχρι χθες
ξέρω πως έχεις πληρώσει, κι οι πληγές είναι ακόμα ανοιχτές

Λες πως δεν έχεις ελπίδα, για μια καινούρια αρχή
όλη η ζωή μια παγίδα, ηλιαχτίδα που ψάχνει να βγει…

Ακούστε το..


happytv.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: