ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Γνωστός ηθοποιός: «Είμαι και εγώ άνεργος»!!!

Για την ΕΡΤ, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με τη δουλειά, μίλησε ο γνωστός ηθοποιός... Πέτρος Φιλιππίδης στην ραδιοφωνική εκπομπή του Σπύρου Χαριτάτου.

«Είναι ευαίσθητο και περίεργο το θέμα της ΕΡΤ, γιατί μένουν όντως 2.500 άνεργοι. Έχουν ακουστεί πάρα πολλά. Όμως όλοι ξέρουμε πολύ καλά και ο απλός ο κόσμος, ότι δεν ήταν όλοι χρήσιμοι. Αυτό το ξέρουν και οι υπάλληλοι της ΕΡΤ και το έλεγαν μάλιστα. Ποιά ελεύθερη ΕΡΤ;» είπε στην εκπομπή ο Πέτρος Φιλιππίδης.
 
Ο Πέτρος Φιλιππίδης αποκάλυψε πως και ο ίδιος είναι άνεργος αναφέροντας: «και εγώ αυτή τη στιγμή άνεργος είμαι και δεν θα ήθελα να είμαι άνεργος… ήθελα να δουλέψω το καλοκαίρι»!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: