ΣΙΝΕ

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Πασίγνωστος τραγουδιστής: «Δουλεύω για να μη μπω φυλακή» [φωτο]

Τι δήλωσε ο δημοφιλής τραγουδιστής στην ραδιοφωνική εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά...
Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει και την... κόντρα του με τον Νότη Σφακιανάκη μίλησε ο Αντώνης Ρέμος σε ραδιοφωνική εκπομπή.
«Δουλεύω για να μην μπω φυλακή. Έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι αγωνιστής και να παλεύω. Αυτά τα λάθη θα τα πληρώνω μέχρι να ξεχρεώσω και να κλείσουν οι πληγές. Είμαι εδώ όρθιος και ευτυχώς ο κόσμος με αγαπά και με στηρίζει».
Προσθέτοντας «Είμαι πλούσιος σε χρέη και όχι σε λεφτά. Έχω συμβιβαστεί μ” αυτά που μου έχουν συμβεί και τα αντιμετωπίζω. Πριν τρία χρόνια όμως θαλασσόδερνα. Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι από το παρελθόν δεν θα ξαναέπαιρνα τον Ηρακλή».

Όσον αφορά τα σχόλια του Σφακιανάκη, που δήλωσε για εκείνον ότι «μικροί μεγάλοι δεν πάνε στα ίδια καφενεία» (ως απάντηση στο «μαζέψου» που του είπε), ο Ρέμος δήλωσε «Ο Νότης δε θέλει να ξεκαβαλικέψει από εκεί που έχει κάτσει. Εν πάσει περιπτώσει, σ” αυτόν τον γαλαξία που ζούμε, όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους, ακόμα και οι… εξωγήινοι (…). Μα είναι δυνατόν ο Νότης να το πήρε σοβαρά όλο αυτό; 
Κρίμα γιατί εγώ τον είχα για πιο άγριο ψάρι, αλλά είναι χάνος».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: