ΣΙΝΕ

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Ακούστε το ΝΕΟ τραγούδι του Νίκου Φωτιάδη με τίτλο "Τέλειωσες"!!!

ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ (Official New Promo Song) 7/2013

Καλλιτέχνης: Νίκος Φωτιάδης
Τίτλος: Τέλειωσες
Μουσική: Νίκος Φωτιάδης
Στίχοι: Θέμης Χριστοφορίδης
Ενορχήστρωση και Παραγωγή : Νίκος Φωτιάδης

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ...

youtube.com 
Όταν μ'αντίκρυσες δάκρυα κύλησες
γιάτι θυμόσουν πως ζούσα στο πλευρό σου
μα σε ξεπέρασα και σε προσπέρασα
φύγε απόψε για το καλό σου

Χάδι που σβήνει , μόνη σ'αφήνει
και τώρα ζείς με ένοχες
μην έρθεις κοντά μου , φύγε μακρυά μου
γιατί σου λέω Τέλειωσες .. (2)

Τέλειωσες σου λέω , χάσου απο μπροστά μου
γκρέμισες οτι ωραίο έχτισες
Τέλειωσες σου λέω φύγε απο κοντά μου
εσβησές οτι ζήσαμε στο χθες

Δεν σε λυπάμαι κι ουτε θυμάμαι
τι πρόσφερες εσύ σε μένα
τώρα που μπόρεσα ξάναπροχώρησα
είμαι καλά χωρίς εσένα

Χάδι που σβήνει , μόνη σ'αφήνει
και τώρα ζείς με ένοχες
μην έρθεις κοντά μου , φύγε μακρυά μου
γιατί σου λέω Τέλειωσες .. (2)

Τέλειωσες σου λέω , χάσου απο μπροστά μου
γκρέμισες οτι ωραίο έχτισες
Τέλειωσες σου λέω φύγε απο κοντά μου
εσβησές οτι ζήσαμε στο χθες.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

eyxaristoume poly :)