ΣΙΝΕ

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Η νέα μόδα που σαρώνει: Τα φιλιά αντικαταστάθηκαν με το γλείψιμο του βολβού του ματιού!!! [video]

Έχουμε ακούσει για παράξενα και παράξενα, αλλά αυτό υπερβαίνει κάθε φαντασία.
Η νέα μόδα στους ερωτευμένους Γιαπωνέζους νέους και δη στους φοιτητές λέγεται...

γλείψιμο του βολβού του ματιού του άλλου (oculolinctus, worming) κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης.

Ναι, καλά διαβάσατε... 

Σύμφωνα λοιπόν με τα δημοσιεύματα το γαλλικό φιλί πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα στην Ιαπωνία και γίνεται γλείψιμο του εσωτερικού του ματιού.
Η τελευταία τρέλα κάνει θραύση στα Πανεπιστήμια και δηλώνει-σύμφωνα με τους γνωρίζοντες-αφοσίωση και έκφραση οικειότητας.

Αυτό από την πλευρά των εραστών, γιατί οι ειδικοί επιστήμονες εφιστούν την προσοχή για το γλείψιμο του βολβού του ματιού και κάνουν λόγο για επικίνδυνη πράξη που μπορεί να επιφέρει μόλυνση στα μάτια, ακόμα και τύφλωση.
Ο γιατρός Phillip Rizzuto, μέλος της αμερικανικής Ακαδημίας της Οφθαλμολογίας, λέει: «Επικίνδυνη πρακτική που μεταφέρει βακτήρια από τη γλώσσα στο μάτι με κίνδυνο να υπάρξει τύφλωση».

Σύμφωνα με τη «The Huffington Post» το νέο αυτό ερωτικό φετίχ έχει επισκεφτεί και άλλες χώρες εκτός από την Ιαπωνία.
Η εφημερίδα μάλιστα παραθέτει και τη μαρτυρία της 29χρονης Elektrika Energias από τις Παρθένους Νήσους, μιας κοπέλας που δηλώνει fan της συγκεκριμένης πράξης:
«Το αγόρι μου συνήθιζε να μου γλείφει το μάτι και αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ. Δεν είμαστε πια μαζί αλλά δεν έχω σταματήσει να το θέλω και ζητώ από τους εραστές μου να μου το κάνουν. Το αγαπώ πολύ, με ανάβει, μου δημιουργεί κάτι σαν ανατριχίλα, όπως όταν μου βυζαίνουν τα δάχτυλα των ποδιών».
Δείτε το βίντεο με το νέο φετίχ το γλείψιμο του βολβού του ματιού:

fimes.gr


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: