ΣΙΝΕ

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Στα 18 της ήτανε άστεγη και τώρα δεν ξέρει τι έχει!

Την αποκάλυψη ότι στα 18 της έχει βρεθεί για αρκετό διάστημα άστεγη έκανε η 43χρονη Τζένιφερ Λόπεζ στα πλαίσια συνεντευξής της στο περιοδικό W. «Μάλωσα άσχημα με την μητέρα μου. Δεν ήθελα να πάω στο κολλέγιο. Ήθελα να δοκιμάσω να είμαι χορεύτρια full time. Οπότε τα...σπάσαμε και... κατέληξα να κοιμάμαι στον καναπέ μέσα στο στούντιο χωρού. Ήμουν άστεγη αλλά ήξερα ότι αυτός ήταν ο δρόμος που έπρεπε να πάρω».
Αυτό δήλωσε η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια, η προσωπική περιουσία της οποίας αγγίζει αυτή την στιγμή τα 250 εκ. δολάρια, στο περιοδικό W σχετικά με την σύγκρουση που είχε με την μητέρα της Γκουαντελούπ Ροντρίγκεζ (σ.σ. Ήταν πλασιέ τάπερ)

Προσθέτοντας πως «Μερικούς μήνες αργότερα βρήκα μια δουλειά να χορεύω στην Ευρώπη. Όταν γύρισα πίσω με πήραν για να χορεύω σε μια τηλεοπτική εκπομπή, μετακόμισα στο Λος Άντζελες και μέσα σε ένα χρόνο η καριέρα μου είχε απογειωθεί».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Λόπεζ μιλάει για το πόσο σιχαινόταν το Λος Άντζελες όταν πρωτοπήγε εκεί και για το γεγονός ότι «Όλη την δύναμη που χρειάστηκα στην ζωή μου την άντλησα από την γειτονιά που μεγάλωσα, το Bronx».
Συγκεκριμένα η Λόπεζ μεγάλωσε σε αυτό το σπίτι.

Και πλέον ζει σε αυτό.


athina.tv
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: