ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Οι Τούρκοι σταρ που ερωτεύτηκαν την Ελλάδα!

Μπουράκ Χακί
Είναι σταρ στη χώρα τους και πλέον διάσημοι και πολύ αγαπητοί και στην Ελλάδα. 
Τώρα δηλώνουν και οι ίδιοι ξετρελαμένοι με τη χώρα μας. Ας γνωρίσουμε καλύτερα τους πέντε «καυτούς» Τούρκους σταρ…




Ενγκίν Ακγιουρέκ
«Αγάπησα την Ελλάδα και θέλω να έρθω ξανά!»
Τέλη Ιουνίου. Στο λιμάνι του Αγίου Γεωργίου στο Καστελόριζο, ένα αγκυροβολημένο σκάφος κρύβει ένα από τα καλύτερα παιδιά της τουρκικής μικρής οθόνης -τον Ενγκίν Ακγιουρέκ ή αλλιώς τον Κερέμ της τηλεοπτικής «Φατμαγκιούλ»- που έχει φτάσει στο ακριτικό νησί παρέα με τον αδελφό του και λιγοστούς φίλους. Η αντροπαρέα πατάει στεριά και η χαρά των ντόπιων δεν κρύβεται. Ο ταπεινός Ενγκίν, αφού καταφέρνει να περάσει το πρώτο σοκ διασημότητας, φωτογραφίζεται με τα καρντάσια, υπογράφει αυτόγραφα στα κορίτσια, δοκιμάζει γεμιστό κατσικάκι, κρεμμύδι με ρύζι και ρεβιθοκεφτέδες και δηλώνει πανευτυχής πως αγάπησε τη χώρα μας και πως -ναι!- θα ξανάρθει. Η υστερία του γυναικείου τηλεοπτικού κοινού με τον Ενγκίν δεν είναι διόλου τυχαία, αν αναλογιστεί κανείς πόσο αρέσουν στις γυναίκες τα καλά (και όμορφα) παιδιά, έστω κι αν τα τελευταία τα απαντάς συνήθως στις τηλεοπτικές σαπουνόπερες. Ο Ενγκίν αποτελεί το τρανό παράδειγμα πώς μια γυναίκα μπορεί να σε λατρέψει από τη στιγμή που έχεις την ικανότητα -υποκριτική και μη- να μεταμορφωθείς σε σκυλάκι της. Το ότι πριν από τη μεταμόρφωση η ίδια γυναίκα σε θεωρούσε ενδεχόμενο βιαστή της δεν έχει καμία απολύτως σημασία...

Κενάν Ιμιρζαλίογλου
«Τα ελληνικά ψάρια είναι πιο νόστιμα από της Τουρκίας»
Αύγουστος του 2012. Ενα ταπεινό καΐκι από το Αϊβαλί αράζει στο νησί του Στράτη Μυριβήλη. Καπετάνιος του, ο θρυλικός Εζέλ -κατά κόσμον Κενάν Ιμιρζαλίογλου-, πιο όμορφος, πιο αντρουά, πιο ιπποτικός από τα παλικάρια που ενσαρκώνει κατά καιρούς στις τουρκικές σαπουνόπερες όπου κρατά τον πρώτο ρόλο και την πρώτη θέση στη φιλήδονη ματιά των απανταχού θαυμα­στριών του. Ο γυναικείος πληθυσμός σταυρώνεται μπρος στη δίμετρη κορμοστασιά και τη φυσική ευγένειά του και εκείνος υποκλίνεται στις ομορφιές της Λέσβου: «Οι άνθρωποι εδώ είναι πολύ φιλικοί και ζεστοί. Κατάλαβα πόσο πολύ με αγαπάνε και τους αγαπώ και εγώ. Θα ξαναέρθουμε. Και εγώ και οι φίλοι μου. Εδώ, μάλιστα, τα ψάρια είναι πιο νόστιμα απ’ ό,τι στην Τουρκία». Οι παραπάνω δηλώσεις σε συνδυασμό με τους παλικαρίσιους ρόλους που αναλαμβάνει κατά καιρούς -συγχωρεί σαν άντρας, αγαπάει σαν αρσενικό και… δακρύζει σαν γυναίκα- τον καθιστούν Νο 1 λατρεμένο Τούρκο ηθοποιό εντός ελληνικής επικράτειας. Tι παραπάνω θέλει άλλωστε μια γυναίκα και δη μια Ελληνίδα από έναν άντρα που μιλάει σαν φιλόσοφος και διεκδικεί σαν... Καρανταής;

Μπουράκ Χακί
Ο νέος πρωταγωνιστής του Κουτσομύτη έχει μέσα του την Ελλάδα
Το ραντεβού μας δόθηκε στο καφέ «Museum» του Έλληνα φίλου του Μιχάλη Γκανή και από τα πρώτα λεπτά της συνάντησής μας προσπαθούσε να μου επιδείξει τις ελληνικές λέξεις που έμαθε τις τελευταίες δέκα ημέρες κατά την περίοδο των διακοπών του σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική: «Καλησπέρα», «Τι κάνεις;», «Χάρηκα πολύ». Και όπως υποστηρίζει, αυτή είναι μόνο η αρχή...

Πώς προέκυψε η αγάπη σας για τη Θεσσαλονίκη;
Όλοι οι συμπατριώτες μου τρέφουν μεγάλη αδυναμία στη Θεσσαλονίκη, μια και είναι η πόλη όπου γεννήθηκε ο Κεμάλ Ατατούρκ. Προσωπικά έχω ερωτευτεί την πόλη, τον τρόπο ζωής και τη ζεστασιά των ανθρώπων, γι’ αυτό και την επισκέφθηκα για δεύτερη φορά μέσα σε τέσσερις μήνες. Έχω ταξιδέψει σε περισσότερους από 100 προορισμούς ανά τον κόσμο, ωστόσο λίγοι είναι αυτοί που με έχουν εντυπωσιάσει. Αγαπώ και την Αθήνα, την οποία έχω επισκεφθεί στο παρελθόν, αλλά στη Θεσσαλονίκη περνάω φανταστικά».

Είναι αλήθεια ότι σκοπεύετε να αγοράσετε σπίτι στην Ελλάδα;
« Ναι και είναι κάτι που το είχα αποφασίσει πριν ακόμη επισκεφθώ για πρώτη φορά τη Θεσσαλονίκη. Μέσα στα επόμενα σχέδιά μου είναι η αγορά ενός σπιτιού με θέα τον Θερμαϊκό. Στην Τουρκία έχω 15 οικόπεδα και όλα επέλεξα να διαθέτουν θέα στη θάλασσα, συγκεκριμένα στο Αιγαίο Πέλαγος που δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο. Ο πατέρας μου ήταν εκείνος που με έκανε να αγαπήσω το υγρό στοιχείο. Ο ίδιος γεννήθηκε στην Κομοτηνή, όπου όταν ήταν μικρός περπατούσε μια ολόκληρη μέρα προκειμένου να φτάσει στο Φανάρι για να κολυμπήσει στη θάλασσα. Η ποιότητα ζωής της Θεσσαλονίκης δεν συγκρίνεται με αυτή της Κωνσταντινούπολης που είναι -συν τοις άλλοις- πολύ ακριβή πόλη. Θέλω να έχω τη Θεσσαλονίκη ως δεύτερο σπίτι μου, όπου θα περνάω μεγάλα διαστήματα μέσα στον χρόνο. Επίσης σκέφτομαι να αγοράσω κι ένα παραθαλάσσιο σπίτι στη Χαλκιδική για τις καλοκαιρινές διακοπές μου».

Ο πατέρας σας, όταν ήσασταν μικρός, σας μιλούσε για την Ελλάδα;
«Ο πατέρας μου είναι Τούρκος υπήκοος που γεννήθηκε στην Ελλάδα. Ναι μεν μεγάλωσα με τουρκική νοοτροπία, αλλά με πολύ θετικές εικόνες για την Ελλάδα. Πάντα μου μιλούσε πολύ όμορφα για τη χώρα σας. Τον παππού μου τον φώναζαν «Φαΐκ ο Έλληνας». Θυμάμαι τον πατέρα μου να μιλάει μόνο ελληνικά με τους συγγενείς μας. Εγώ δεν κατάφερα να μάθω τη γλώσσα. Εκείνος μέχρι τα 15 του έζησε στην Ελλάδα και στα 20 του παντρεύτηκε στην Τουρκία τη μητέρα μου. Κι έτσι γεννήθηκα εγώ. Πριν από λίγα χρόνια ταξιδέψαμε μαζί στην Κομοτηνή και συναντήθηκε με τους παιδικούς του φίλους, που είχε να τους δει 50 χρόνια. Ήταν πολύ συγκινητικές στιγμές».

Έχετε παρακολουθήσει την ελληνική τηλεόραση που είναι κατακλυσμένη από τουρκικά σίριαλ;
«Σέβομαι πάρα πολύ το γεγονός ότι η ελληνική τηλεόραση μεταδίδει τουρκικά σίριαλ τα οποία γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία στη χώρα σας. Λόγω της οικονομικής κρίσης, τα τουρκικά σίριαλ είναι μια συμφέρουσα λύση για τα ιδιωτικά κανάλια, όμως η αλήθεια είναι ότι η επιτυχία τους βασίζεται στο γεγονός ότι τα σενάριά τους πραγματεύονται ανθρώπινες σχέσεις, ερωτικές ιστορίες που είναι πολύ κοντά στην ελληνική πραγματικότητα. Στην Αμερική, για παράδειγμα, ή σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία όσο στα Βαλκάνια».

Ερωτεύεστε εύκολα; Θα μπορούσατε να ερωτευθείτε Ελληνίδα;
« Ερωτεύομαι πολύ δύσκολα. Οι εμπειρίες των 41 χρόνων μου με έχουν κάνει πιο δύσκολο στις επιλογές μου. Στα 20 μου ήμουν ενθουσιώδης και ερωτευόμουν πολύ πιο εύκολα. Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσα να ερωτευτώ Ελληνίδα. Αν και επιλεκτικός, είμαι ανοιχτός σε νέες γνωριμίες. Αρνητικά βλέπω μόνο το ενδεχόμενο του γάμου».

Έχει γραφτεί πρόσφατα ότι θα πρωταγωνιστήσετε σε ταινία του σκηνοθέτη Κώστα Κουτσομύτη μαζί με τους Μαρία Ναυπλιώτου και Αλέν Ντελόν. Ισχύει κάτι τέτοιο;
«Ισχύει και μάλιστα είχαμε συζητήσεις τις ημέρες αυτές με τον κ. Κουτσομύτη, με τον οποίο γνωριστήκαμε στο προηγούμενο ταξίδι που είχα κάνει στην Ελλάδα τον Μάρτιο. Το μόνο που εκκρεμεί απ’ ό,τι γνωρίζω είναι να εγκριθεί το μπάτζετ από την εταιρεία παραγωγής για να ξεκινήσει η ταινία. Αν όλα πάνε καλά, θα είναι μεγάλη τιμή για μένα να συμμετάσχω σε αυτή τη δουλειά. Δεν έχω συζητήσει ακόμη τα οικονομικά θέματα, ωστόσο το σενάριο της ταινίας μού άρεσε πάρα πολύ και η αμοιβή μου δεν θα σταθεί εμπόδιο στη συγκεκριμένη συνεργασία».

Μπουράκ Οζτσιβίτ
Ο μπέης και το χαρέμι του...
Η τελευταία έγκυρη -και, αν μη τι άλλο, αποκλειστική- δημοσιογραφική πληροφορία θέλει τον θεό Μπαλί Μπέη Μαλκότσογλου -κατά κόσμον Μπουράκ Οζτσιβίτ- να μην ξεμυτά από τη γείτονα υπό τον φόβο... γυναικολιντσαρίσματος. Κι αν η παραπάνω πληροφορία σάς ηχεί υπερβολική, αρκεί να γνωρίζετε ότι ο Τούρκος θεός αναγκάστηκε εν έτει 2011 να μετακομίσει σε σπίτι incognitoπροκειμένου να γλιτώσει από τις λυσσασμένες φαν του, οι οποίες δεν σταματούσαν να του χτυπούν μερόνυχτα το κουδούνι, όπως επίσης και ότι «υποχρεώθηκε» να επιστρέψει στον «Σουλεϊμάν» ύστερα από χιλιάδες αιτήσεις γυναικών οι οποίες απειλούσαν ότι θα άλλαζαν κανάλι εάν ο Μπαλί Μπέης δεν επέστρεφε θριαμβευτικά στο εν λόγω σίριαλ. Ναι, ο Μπουράκ είναι με βεβαιότητα -και με περγαμηνές- ο πιο sexy άνδρας της Τουρ-κίας, τίτλος που κατά την ταπεινή εκτίμηση της υπογράφουσας δεν θα είναι ο ίδιος αν ξυρίσει το μουστάκι, βγάλει το σαρίκι και απολέσει την εικόνα του ζόρικου τυπά που με τόσο κόπο και ιδρώτα έχει κατακτήσει. Για του λόγου το αληθές, το παλικάρι πίνει όσο γουστάρει, αρπάζεται επίσης με όποιον γουστάρει, οδηγεί μια Chevrolet του ’72 και ένα τζιπ Mercedes, ενώ τις ελεύθερες ώρες κάνει ιππασία, ξιφασκία και σχέσεις με ανερχόμενα μοντέλα. Ο,τι ακριβώς δηλαδή πρέπει να πράττει κάθε ζεν πρεμιέ που σέβεται την εικόνα του...

Πρώτο Θέμα

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: