ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Θα πάθετε Σόκ!!! Δείτε με πόσες γυναίκες έχει κοιμηθεί ο Λευτέρης Πανταζής...

Στο περιοδικό Εγώ Weekly...μίλησε ο Λευτέρης Πανταζής και έκανε διάφορες αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή. 
Ο δημοφιλής τραγουδιστής μεταξύ άλλων ρωτήθηκε αν είναι αλήθεια ότι έχει κοιμηθεί με πάνω από...
200 γυναίκες. 
Η απάντηση; 
"Να σου πω την αλήθεια, πήρα το κομπιουτεράκι και μάλλον σας κοροίδεψα. 
Δεν έβγαιναν οι αριθμοί. Ήταν περισσότερες και νιώθω πολύ ευλογημένος και τυχερός που μέσα από τη δουλειά μου, αλλά και λόγω της καλοσύνης μου, του ότι ήμουν τσαχπίνης, με τα τσακίρικά μου μάτια, έχω περάσει καλά στη ζωή μου. 

Ευχαριστώ όλες αυτές τις κυρίες!"
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

και ανδρεςςςςςς????????