ΣΙΝΕ

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Συγκλονιστικές οι αποκαλύψεις των συγγενών των Αλβανών δραπετών!!!

Τα ΜΜΕ της γειτονικής χώρας προσπάθησαν να προσεγγίσουν συγγενείς και φίλους των κακοποιών για να συλλέξουν πληροφορίες.

Σε συνέντευξή του στην Αλβανική εφημερίδα Gazeta Shqiptare ο... Αμπτουλά Σινάν, αδελφός του Φλαμούρ Μουράτ Σινάν και θείος του Ερμίρ Σινάνι,κάνει μια απίστευτη αποκάλυψη για την υπόθεση των δραπετών των φυλακών Τρικάλων.
Αναφέρει ότι ο ανιψιός του, ο Μάριον Κόλα και κάποιοι από τους φίλους τους, βρίσκονταν στην Αλβανία πριν από ένα μήνα και ήθελαν να πάνε στο Κόσσοβο αλλά τελικά επέστρεψαν στην Ελλάδα!

«Ξέρω μόνο τρία παιδιά, τα τέσσερα άλλα παιδιά δεν τα ξέρω. Στο σπίτι μου, στο Shullaz, έχει έρθει ο Kola και οι υπόλοιποι, και τους έχω φιλοξενήσει ως φίλους του ανιψιού μου. Αυτοί ξεκίνησαν μαζί πριν ένα μήνα για την Ελλάδα.Θέλω να ξέρετε ότι οι κατηγορίες για τον ανιψιό μου και τους φίλους του, σχετικά με τις δυο δολοφονίες και την κλοπή χρημάτων από την τράπεζα στη Λάρισα, δεν είναι αλήθεια, μιας και εκείνες τις μέρες ο ανιψιός μου με τους φίλους του ήταν εδώ», αναφέρει συγκεκριμένα στην Αλβανική εφημερίδα, όπως δημοσιεύει το epirusgate.

«Ξέρω μόνο τρία παιδιά, τα τέσσερα άλλα παιδιά δεν τα ξέρω. Στο σπίτι μου, στο Shullaz, έχει έρθει ο Kola και οι υπόλοιποι, και τους έχω φιλοξενήσει ως φίλους του ανιψιού μου. Αυτοί ξεκίνησαν μαζί πριν ένα μήνα για την Ελλάδα. Θέλω να ξέρετε ότι οι κατηγορίες για τον ανιψιό μου και τους φίλους του, σχετικά με τις δυο δολοφονίες και την κλοπή χρημάτων από την τράπεζα στη Λάρισα, δεν είναι αλήθεια, μιας και εκείνες τις μέρες ο ανιψιός μου με τους φίλους του ήταν εδώ», αναφέρει συγκεκριμένα στην αλβανική εφημερίδα ο Αμπτουλά Σινάν.

Στη συνέχεια, αναφέρεται και στη σχέση του διαβόητου κακοποιού Αλκέτ Ριζάι με τους Αλβανούς κακοποιούς, υποστηρίζοντας πως «ο ανιψιός μου (Έντισον Λίκα) και ο Αλκέτ Ριζάι, ήταν γνώριμοι χρόνια, λόγω της παρουσίας τους στις ελληνικές φυλακές, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι προσπάθησαν να τον απελευθερώσουν από τη φυλακή, όπως αναφέρουν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα».

newsbomb.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: