ΣΙΝΕ

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Γιατί δεν googlάρει το όνομά της η Δήμητρα Ματσούκα;

Η Δήμητρα Ματσούκα τα τελευταία χρόνια κάνει επιλεκτικές δουλειές στο θέατρο που γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία. Σε συνέντευξή της ρωτήθηκε πώς διαχειρίζεται τα Μέσα που την αντιμετωπίζουν σαν... πρόσωπο που «πουλάει» και κάθε τόσο υπάρχουν δημοσιεύματα και φωτογραφίες που αφορούν εκείνη. Η ηθοποιός απάντησε στο Mysalonika: «Αποφεύγω να παίρνω όλα αυτά τα...
έντυπα. Δεν googlάρω το όνομα μου, για να μην βλέπω πράγματα που με κάνουν να στεναχωριέμαι.
Είναι τόσο χυδαίο. Οπότε, δεν έχω επαφή με όλα αυτά. 
Είμαι λίγο στο κόσμο μου… “στο κόσμο του Marlboro” που λένε και οι φίλοι μου.
Όταν υπάρχει μια τέτοια αναφορά του προσώπου μου, στα media, γίνεται τελείως ερήμην μου. Δεδομένου ότι δεν βγαίνω σε εκπομπές, ούτε κάνω τηλεόραση τα τελευταία 4 χρόνια. Έχω κάνει ελάχιστα σήριαλ, με τελευταία, το “Ξέχασε με” του Βασίλη Τσελεμέγκου και τα “Ματωμένα Χώματα” σε σκηνοθεσία Κώστα Κουτσομύτη.
Μια ταινία, που βραβεύθηκε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Δεν έχω κάνει εμπορικό σινεμά. 
Έγινα δημοφιλής, με το “Κάτι τρέχει με τους δίπλα”-ας είναι!
Όσο αφορά τις επιλογές μου, και μάλιστα τις προσκλήσεις που έχω από ανθρώπους του χώρου μου, είναι οι άνθρωποι που θα ήθελα να με φωνάξουν. 
Οπότε, όλα πάνε καλά!».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: