ΣΙΝΕ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Η Δήλωση Σόκ του Μέμου Μπεγνή : "Δεν αφορά κανέναν αν είμαι g@y,αν εγώ... "

«Δεν αφορά κανέναν αν είμαι g@y... αν εγώ πάω με γυναίκες ή με άνδρες»!!!
Ο γνωστός ηθοποιός σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη...
Για την τουρκική επέλαση στην ελληνική τηλεόραση, τις τηλεοπτικές προτάσεις που έχει δεχτεί από σόου αλλά και τα σχόλια γύρω από την σεξουαλικότητά του μίλησε ο γνωστός ηθοποιός στο ΕΓΩ. 
«Θεωρώ τα τουρκικά σίριαλ πολύ χαμηλού επιπέδου. Φτάνει με τα τουρκικά! Δεν μπορώ να ακούω άλλο αυτή τη γλώσσα. Νομίζω ότι η τηλεόραση έχει φτάσει πια στον πάτο!», λέει ο Μέμος Μπεγνής, ο οποίος παραδέχεται πως έχει αρνηθεί πολλές φορές προτάσεις για να συμμετέχει σε κάποιο τηλεοπτικό σόου και εξηγεί γιατί έχει αρνηθεί: «Δουλειά μου είναι να κάνω ένα σίριαλ ή να τραγουδήσω κάπου, επειδή είμαι και μουσικός. Θα μπορούσα να είμαι και σε ένα "Dancing" και σε ένα "Just" και σε ένα πάνελ, χωρίς να κατηγορώ συγκεκριμένες εκπομπές. Η δουλειά του καλλιτέχνη δεν είναι στα πάνελ ούτε να πηγαίνει να χορεύει. Και να χορεύει δεν είναι κακό, αλλά δεν μπορώ να βλέπω τον ηθοποιό που χορεύει ή που τραγουδάει στην τηλεόραση να κλαίει στα παρασκήνια που τον αδίκησαν βαθμολογικά. Τρελαίνομαι». 
Ο Μέμος Μπεγνής αναφέρθηκε και στα διάφορα δημοσιεύματα που αφήνουν υπονοούμενα για δήθεν σχέσεις τους. «Εμένα, με όποιον ή όποια έκανα φιλία, με έβγαζαν ότι τα είχα μαζί τους. Αυτά είναι αναμενόμενα. Τα διαβάζεις και γελάς. Οπότε δεν δίνεις σημασία». 
Μάλιστα ο δημοσιογράφος τον ρώτησε και για διάφορα σχόλια στο διαδίκτυο σχετικά με την σεξουαλικότητά του κι αν αυτό τον ενοχλεί και ο ηθοποιός δεν δίστασε να απαντήσει «Αν δοκιμάσετε και άλλα ονόματα θα βγει το ίδιο πράγμα. Είναι πολύ καλό, γιατί με γουστάρει πολύς κόσμος, οπότε ψάχνουν το σεξουαλικό μου προσανατολισμό. 
Τι να πω εγώ... Ζούμε σε μια πάρα πολύ υποκριτική κοινωνία, που όταν κάποιος είναι g@y ή κάποια λeσβία, ανοίγουν το στόμα τους και λένε: ΄΄Πώς είναι δυνατόν;’’ Όλοι αυτοί που λένε "Πώς είναι δυνατόν;" πιθανότατα είναι g@y. Πάρα πολλοί άνθρωποι παντρεύονται μόνο και μόνο γιατί αυτή η κοινωνία είναι υποκριτική και κάνουν οικογένειες για να κρύψουν τη σεξουαλικότητά τους... Δεν αφορά κανέναν αν εγώ είμαι g@y, αν η φίλη μου είναι λeσβία, ή αν εγώ πάω με γυναίκες ή με άνδρες. 
Αυτό είναι καθαρά προσωπική μου επιλογή και δεν έχω καμία υποχρέωση να αποδείξω σε κανέναν τι κάνω εγώ και ποιος είμαι. Έχω έρθει σε αυτό το χώρο για να κάνω τη δουλειά μου και τίποτε άλλο».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: