ΣΙΝΕ

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Έλενα Τσαγκρινού: Γνωρίστε καλύτερα τη νέα τραγουδίστρια των Otherview

Η Έλενα Τσαγκρινού γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε στο Γαλάτσι και ζει στην Αρτέμιδα. Η πρώτη της επαφή με τη μουσική και το τραγούδι ήταν σε ηλικία 13 ετών όταν πήγε στο... μουσικό σχολείο της Παλλήνης. Από μικρή ήταν πεισματάρα, ό,τι ήθελε το διεκδικούσε και ήξερε πως θα πετύχει.

Η πρώτη της επαφή με τη δημοσιότητα ήταν το 2009 όταν διαγωνίστηκε στο talent show τουΑΝΤ1, Ελλάδα, έχεις ταλέντο. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν όπως ήθελε η νεαρή τραγουδίστρια, αφού μετά το παιχνίδι δεν υπήρξε κάποια πρόταση συνεργασίας. Η Έλενα όμως δεν το έβαλε κάτι και η επιμονή της την δικαίωσε.

Κάποια χρόνια αργότερα, και μετά την αποχώρηση της Κρυσταλλίας, οι Otherview, ανακοίνωσαν μέσω της σελίδας τους στο Facebook πως ψάχνουν αντικαταστάτρια και το όνομα της Έλενας επικράτησε πανηγυρικά.

Ποια είναι όμως η Έλενα Τσαγκρινού;
elena-tsagrinou
Αποκαλύπτεις την ηλικία σου;
Εννοείται! Είμαι 18 χρονών! Λέτε να μετανιώσω στο μέλλον για αυτή την αποκάλυψη; (γέλια)
Έχεις αδέλφια;
Ναι, μια αδερφή.
Μεγάλωσες δύσκολα ή χωρίς να σου λείπει τίποτα;
Μεγάλωσα με πολύ αγάπη κι έτσι δεν μου έλειψε τίποτα.
Έχεις ασχοληθεί με κάτι άλλο εκτός από τη μουσική;
Δεν έχω κάνει κάτι πέρα από την μουσική.
Οι otherview πώς σε ανακάλυψαν;
Μέσω του διαγωνισμού που έτρεξαν στο ίντερνετ. Έστειλα το demo μου και επικοινώνησαν μαζί μου
Γιατί συγκρότημα και όχι σόλο;
Γιατί όχι; Μ’ αρέσει να εκφράζομαι μέσα από μια ομάδα, όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλον!
otherview
Οι σχέσεις σου με τα παιδιά του συγκροτήματος, Βασίλη Κουμεντάκο και Δημήτρη Ισάρη πώς είναι;
Πολύ καλές! Μ΄αρέσει που όσο περνάει ο καιρός δενόμαστε περισσότερο και επικοινωνούμε τόσο καλά!
Υπάρχει φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκα;
Ναι φυσικά μπορεί να υπάρξει.
Την Κρυσταλλία τη γνωρίζεις;
Προσωπικά όχι.
Ποια τα όνειρά σου;
Πολλά! Προς το παρόν όνειρο μου είναι να πετύχουμε τους κοινούς στόχους που έχουμε θέσει με τα παιδιά!
Είσαι μόνη σου, αυτή την περίοδο;
Ναι!
Φαντάζεσαι τον εαυτό σου σύζυγο και μητέρα και πότε;
Κάποια στιγμή σίγουρα, όχι τώρα όμως, στο μέλλον.
Με τι γελάς;
Με ανθρώπους που έχουν ωραίο χιούμορ, με ότι με κάνει ευτυχισμένη.
Με τι κλαις;
Συνήθως με ταινίες συγκινητικές.
Τι σε χαλαρώνει;
Όταν αυτοσχεδιάζουμε σε acoustic versions των τραγουδιών μας.
Απωθημένα;
Όχι ακόμα.
Το μεγαλύτερο σου προσόν;
Είμαι τελειομανής.
Έχεις ελαττώματα;
Φυσικά όπως όλοι, το μεγαλύτερο θεωρώ ότι είναι η ευαισθησία μου, γιατί είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Φοβάσαι;
Τη μοναξιά.
Αγαπημένο χρώμα;
Μελί.
Αγαπημένη μυρωδιά;
Η λεβάντα
elena-tsagrinou-1
Αγαπημένο μέρος για διακοπές;
Η Νάξος.
Η καλύτερή σου φίλη;
Έχω δυο κολλητές, την Έλενα και την Αρετή.
Αγαπημένο φαγητό;
Σολωμός με Κινόα (νέο κόλλημα).
Αγαπημένο λουλούδι;
Γαρδένια.
Μαγειρεύεις; Κι αν ναι, για ποιους; Η σπεσιαλιτέ σου;
Ναι! Συνήθως για την οικογένεια μου. Φοβερή σπεσιαλιτέ μου είναι τα αυγά με πατάτες
Αγαπημένο τραγούδι;
Τώρα άμα σου πω το Runaway των OtherView…
Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις;
Αγαπώ Jessy j
Πώς διασκεδάζεις;
Με το να περνάω χρόνο με τους φίλους μου.
Πού συχνάζεις;
Τώρα τελευταία στο Nice n’ Easy
Υπάρχει ιδανικός άντρας; Κι αν ναι ποιος είναι για σένα;
Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει, κι όταν το γνωρίσω θα σου πω!

Φωτογραφίες: Δανάη Ίσαρη
radiomelodia.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: