ΣΙΝΕ

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Τζένη Βάνου: Έπαθα σοκ όταν έμαθα ότι έχω καρκίνο!!!

Εμένα ο Θεός δεν με αφήνει ποτέ, όπως και να 'χει. Η Τζένη Βάνου, στην πρώτη της συνέντευξη μετά τη μεγάλη της περιπέτεια και την έξοδό της από το νοσοκομείο, δηλώνει... στην Espresso ότι η βαθιά πίστη της είναι αυτή που της δίνει δύναμη στο Γολγοθά τον οποίο ανεβαίνει, μετά τη διάγνωση ότι πάσχει από καρκίνο του λάρυγγα. Η ιέρεια του ερωτικού τραγουδιού η οποία πριν από περίπου ένα μήνα υποβλήθηκε σε εγχείρηση στη στοματική κοιλότητα αποκαλύπτει ότι το πρόβλημα υγείας που της παρουσιάστηκε οφείλεται στο ότι ήταν μανιώδης καπνίστρια και στέλνει το μήνυμα σε όλους τους καπνιστές να κόψουν αμέσως το τσιγάρο.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε στις αρχές του περασμένου μήνα η πληροφορία ότι η Τζένη Βάνου διαγνώστηκε με καρκίνο στον λάρυγγα και μπήκε εσπευσμένα στο χειρουργείο. Οι συνάδελφοί της αλλά και οι αμέτρητοι φίλοι και θαυμαστές της τραγουδίστριας σοκαρίστηκαν με την είδηση ότι το αηδόνι του ελληνικού πενταγράμμου «χτυπήθηκε» στις φωνητικές χορδές, με τις οποίες έχει ερμηνεύσει τους ωραιότερους ερωτικούς ύμνους του ελληνικού τραγουδιού.

Θέλοντας να μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει με την υγεία της Τζένης Βάνου, επικοινωνήσαμε μαζί της. «Δεν φοβάμαι να το πω: ναι, έχω καρκίνο, ο οποίος παρουσιάστηκε στην επιγλωττίδα και τον προλάβαμε ένα χιλιοστό προτού ακουμπήσει τις φωνητικές χορδές», μας εξηγεί η ίδια με τη γνώριμη ψυχραιμία που τη χαρακτηρίζει πάντα. «Εδώ και ενάμιση χρόνο πονούσε ο λαιμός μου και δεν μπορούσα να καταπιώ. Το μόνο που κατέβαινε ήταν το νερό. Ολα τα αλκοολούχα, ακόμη και η πορτοκαλάδα και η λεμονάδα, μου δημιουργούσαν πρόβλημα. Είχα πάει πέντε φορές στον δικό μου ωτορινολαρυγγολόγο και μου έλεγε ότι δεν έβρισκε τίποτα. “Δεν είναι τίποτα, κόψε το τσιγάρο και όλα θα γίνουνε καλά...” μου έλεγε, γιατί προφανώς δεν μπορούσε να βρει το σημείο όπου είχα πρόβλημα. Ηταν σε ένα σημείο της γλώσσας που δεν φαινόταν. Ενας πολύ καλός φίλος μου, βλέποντας ότι το πρόβλημα δεν υποχωρούσε, με έπεισε και πήγαμε σε ένα δικό του καθηγητή ιατρό ο οποίος, αφού με εξέτασε με μεγάλη λεπτομέρεια και με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα, μου είπε: “Εχετε... κάτι στην επιγλωττίδα και πρέπει αμέσως να εγχειριστείτε”».

Εξι ώρες
Η Τζένη Βάνου υποβλήθηκε σε εγχείρηση έξι ωρών με τις πιο σύγχρονες μεθόδους και ο θεράπων ιατρός της την ενημέρωσε αμέσως ότι αφαιρέθηκε ένας όγκος σε μέγεθος μανιταριού (!) ο οποίος αν είχε αφαιρεθεί νωρίτερα, δεν θα είχε μεγαλώσει τόσο και δεν θα απειλούσε τις φωνητικές χορδές της. «Δεν το κρύβω ότι την ώρα που κοίταξα τον γιατρό στα μάτια και μου είπε ότι πρέπει να χειρουργηθείς έπαθα σοκ. Το ίδιο έπαθαν και τα παιδιά μου -και ειδικά η κόρη μου που πήγε να... πεθάνει- όταν ο καθηγητής βγήκε από το χειρουργείο και τους ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο. Αν αυτό το πράγμα άγγιζε τις φωνητικές μου χορδές, θα μου αφαιρούσαν τον λάρυγγα και καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό... Εγώ όμως σε όλες τις δύσκολες στιγμές της ζωής μου είχα δίπλα μου τον Θεό, ο οποίος πάντα μου δείχνει το άγγιγμά του. Δεν με αφήνει όπως και να 'χει και γι' αυτό βρέθηκε στον δρόμο ο κατάλληλος γιατρός ο οποίος με χειρούργησε λίγο πριν πάθω μεγαλύτερη ζημιά», υποστηρίζει η δημοφιλής τραγουδίστρια και συμπληρώνει: «Κάπνιζα μια ζωή και μέχρι την παραμονή της εγχείρησης. Ο καθηγητής όμως που με χειρούργησε μου είπε: “Eγώ δεν είμαι φανατικός αντικαπνιστής, αλλά αυτό που έχεις στον λαιμό σου είναι καθαρά από το τσιγάρο, κορίτσι μου”. Με όλη μου τη ειλικρίνεια, λοιπόν, από αυτή τη θέση που βρίσκομαι σήμερα εύχομαι σε όλους τους καπνιστές μακάρι να μπορέσουν να κόψουν το τσιγάρο γιατί είναι μεγάλη καταστροφή!»

Να σημειώσουμε ότι αυτή την περίοδο η τραγουδίστρια κάνει κατάλληλη προετοιμασία για να υποβληθεί σε ακτινοβολίες.
Espressonews.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: