ΣΙΝΕ

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής δηλώνει: Έχω χωρίσει εδώ και τριάμισι χρόνια και δεν το πήρατε χαμπάρι

"Έχω κάνει φωτογράφιση με τα παιδιά μου σε γνωστά περιοδικά, ενώ ήμουν ήδη χωρισμένος και δεν το ήξερε κανένας"!.. Στο περιοδικό People και την Κασσιανή Καραγκιουλέ μιλάει ο...
Θάνος Καλλίρης για τον χωρισμό του με την επί 15 χρόνια σύζυγό του...
«Πριν από τριάμισι περίπου χρόνια πήραμε την απόφαση με τη γυναίκα μου να χωρίσουμε. Καλώς ή κακώς, όταν χωρίζεις ύστερα από 15 χρόνια συμβίωσης, υπάρχει και το νομικό κομμάτι, το οποίο αναλαμβάνουν οι δικηγόροι. Με τη γυναίκα μου, όμως, έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Το διαζύγιό μας είναι κοινή συναινέσει.

Για το νομικό κομμάτι που είχαμε να χωρίσουμε αποφασίσαμε να μη μάθει ποτέ κανείς τίποτα, γιατί έχουμε δύο ανήλικα παιδιά. Δίνουμε τόση αγάπη στα παιδιά, ζούμε τόσο αρμονικά και μοιραζόμαστε τόσο καλά τους χρόνους διαπαιδαγώγησής τους που δεν υπάρχει λόγος να φτάνουν σε αυτά τα θέματα των μεγάλων».

«Ο χωρισμός έγινε πολύ ομαλά και δεν το πήρατε χαμπάρι εδώ και τριάμισι χρόνια. Θα σου πω μονάχα ότι έχω κάνει φωτογράφιση με τα παιδιά μου σε δύο πολύ γνωστά περιοδικά ενώ ήμουν ήδη χωρισμένος και δεν το ήξερε κανένας. Κι αν έχω κάποια νομικά θέματα να διευθετήσω ακόμη, αυτό το κομμάτι είναι δικό μου και της πρώην γυναίκας μου».
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: