ΣΙΝΕ

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΔΑ τραγουδίστρια ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: «Έτσι με ανάγκασαν να παντρευτώ στα 14 μου…» [βίντεο]


«Ήμουν 14 ετών, πήγαινα σχολείο ακόμα και ο άντρας μου 17. 
Μέχρι τότε είχαμε μόνο φιλικές σχέσεις. Μια μέρα ήρθε έξω από το σπίτι και μου λέει...
έλα να μιλήσουμε. Μπήκα στο αυτοκίνητο, με πήρε και με πήγε σε ένα σπίτι μακριά σε ένα χωριό. Εγώ δεν μπόρεσα να γυρίσω στο σπίτι μου εκείνο το βράδυ», περιγράφει η Τάμτα στην εκπομπή JOY, εξηγώντας πώς σύμφωνα με το έθιμο αν μια κοπέλα κοιμηθεί σε σπίτι αγοριού ένα βράδυ, θα πρέπει να τον παντρευτεί για να γίνει αποδεκτή στην τοπική κοινωνία.

Κάτι το οποίο και έγινε…


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: