ΣΙΝΕ

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

"Θέλω να βιώσω τον έρωτα, αλλά φοβάμαι... Μένω ακόμα με τη μητέρα μου..." [φωτο]

Η εξομολόγηση πασίγνωστου Έλληνα ηθοποιού και τραγουδιστή στο περιοδικό ΕΓΩ!!!
O Παναγιώτης... Πετράκης μιλάει  και τον Πάνο Γιαννακόπουλο...για την συγκατοίκηση με τη μητέρα του.

Είναι μια συγκατοίκηση τόσο βολική που δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία να τη σταματήσω. Κάνουμε πολλή παρέα με τη μητέρα μου. Είμαστε φιλαράκια σε μεγάλο βαθμό. Επίσης υπάρχουν όλα τα καλά του "βολέματος". Ζεστό φαγητό, καθαρά ρούχα, όλα τακτοποιημένα, όχι ενοίκιο!
 
Θα ήθελα να τον βιώσω, αλλά φοβάμαι κιόλας. Είμαι λίγο φοβιτσιάρης στα πολύ μεγάλα συναισθήματα. Νιώθω ότι θα μου πάρουν τη ζωή, θα με αλλάξουν και θα χάσω τις ισορροπίες μου. Είμαι άνθρωπος που θέλω να διατηρώ τον έλεγχο σε αυτά που μου συμβαίνουν. Και σε τέτοιες καταστάσεις χάνεται κάθε έλεγχος. Μου αρέσουν οι ισορροπίες.

zappit.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: