ΣΙΝΕ

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΘΗΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ "ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ"!!! ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ...

ΑΘΗΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ "ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ" Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ...


Simera Giortazo - Athina Ioannou
Σε ένα σκηνικό κατεστραμμένο
Ζω και απορώ τι περιμένω ?
Η στιγμή του τέλους μου μιλάει
Σαν καρφί το αντίο με τρυπάει...
Όμως τέρμα ως εδώ λάθη δε συγχωρώ
Τη χαμένη ζωή μου θα βρω...

Σήμερα γιορτάζω το χωρισμό μας
Ότι με πονάει τελειώνει εδώ !!!
Σήμερα γιορτάζω την επέτειό μας
Χρόνια σου πολλά καρδιά μου φεύγω να σωθώ !!!

Σε ένα σκηνικό που δεν τελειώνει
Μέρα με τη μέρα με πληγώνει...
Τίποτα για μας δεν έχεις κάνει
Όλα σου τα δίνω και δεν φτάνει...
Όμως τέρμα ως εδώ λάθη δε συγχωρώ
Τη χαμένη ζωή μου θα βρω...

Σήμερα γιορτάζω το χωρισμό μας
Ότι με πονάει τελειώνει εδώ !!!
Σήμερα γιορτάζω την επέτειό μας
Χρόνια σου πολλά καρδιά μου φεύγω να σωθώ!!!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr