ΣΙΝΕ

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Ανέκδοτο: Επίσκεψη στα Ζωνιανά

Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. 
Χτυπάει µια πόρτα, του ανοίγουν.
-Καλώς, τον σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο...
-Εδώ πρώτα καθόµαστε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
-Βάλε µωρή Μαρία να φάµε.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο …
-Εδώ πρώτα τρώµε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε µωρή Μαρία το ρακί να πιούµε που ΄ρθε ο ξένος.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο …
-Εδώ πρώτα πίνουµε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τις ρακιές του.
-Φέρε µωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιµάσουµε.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο …
-Εδώ πρώτα καπνίζουµε και µετά συστηνόµαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ορέ σύντεκνε ποιος είσαι του λόγου σου?
-Είµαι ο Ιησούς Χριστός.
-Στο ΄πα μωρέ Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!
lcitynews

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο μαλάκας είσαι εσύ πού έγραψες αυτή τήν μαλακία? Ό πλανήτης πάει ολοταχώς γιά μιά νέα τραγωδία, κι εσύ βρίζεις καί προσβάλεις χωρίς ντροπή τόν Θεό? Μήν διαγράψεις τό σχόλιο μου γιά δήθεν υβριστικό όπως ανακοινώνεις, γιατί ποιό υβριστικό από τήν μαλακία πού ανάρτησες δέν είναι.