ΣΙΝΕ

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Στο νοσοκομείο ο Τρύφωνας Σαμαράς!!!

Από την πίστα νυχτερινού κέντρου της επαρχίας… στο νοσοκομείο βρέθηκε το βράδυ του Σαββάτου ο Τρύφωνας Σαμαράς.
Ο hairstylist, που ξεκίνησε τις εμφανίσεις του σε... νυχτερινό κέντρο της Πάτρας από την περασμένη Παρασκευή, πέρασε το Σαββατόβραδό του όχι πάνω στην πίστα, αλλά στο νοσοκομείο.

«Ενώ ήμουν στο δωμάτιό μου, στο ξενοδοχείο κοντά στο μαγαζί, την ώρα που πήγα να σηκωθώ και να ετοιμαστώ δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου, ένιωθα ότι θα λιποθυμήσω. 
Ευτυχώς που ήταν μαζί μου ένας φίλος και με πήγαν στο νοσοκομείο», είπε στην εφημερίδα Espresso και συνέχισε: «Αισθάνθηκα πολύ άσχημα. Από τη μια, με τίμησε πολύ η πρόταση του Παναγιώτη Βασιλειάδη. Από την άλλη ήταν κάτι που ήθελα πολύ να κάνω. 

Όσο για την υγεία μου είναι κάτι περαστικό».

protothema.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: