ΣΙΝΕ

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

H σκληρή απάντηση της Νανάς Καραγιάννη σε ψευδές δημοσίευμα του περιοδικού Χαι. Θα κινηθεί νομικά!!!

Δεν άντεξε και έδωσε απάντηση σε όσα γράφτηκαν για την προσωπική της ζωή και την σχέση της με τον άνδρα της αλλά και την κατάσταση της υγείας της. ...
Αυτό έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο facebook:...

" ΔΗΛΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΧΑΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΡΙΤΗ 24/9 ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ.ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟ...
ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΧΩ ΦΕΡΘΕΙ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ " .

Συμφωνώ απόλυτα Νανά μου και καλά θα κάνεις να κλείσεις κάποια στόματα να λένε χαζομάρες για να πουλήσουν φύλλα ή νούμερα τηλεθέασης!! Συνέχισε την προσπάθειά σου για να γίνεις καλά!!

newspistol
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν αφήνει κατά μέρος τους δικηγόρους να πάει τους γιατρούς;
΅Έχω αρχίσει να πιστεύω πλέων ότι και ο χαρακτήρας της είναι το ίδιο τραγικός με την εμφάνισή της.