ΣΙΝΕ

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Η μαμά έχει τη λύση!!! (ανέκδοτο)

Παντρεύεται η παρθένα κόρη και ως συνήθως μετά το γλέντι ο γαμπρός και η νύφη πηγαίνουν στο σπίτι τους. Η μάνα της νύφης η οποία έμενε στον κάτω όροφο, ήταν στην κουζίνα και ανακάτευε μια σάλτσα για την μακαρονάδα που έφτιαχνε.
Ξαφνικά κατεβαίνει η κόρη τρέχοντας και της λέει:


- Μαμά αρχίζει και βγάζει τα ρούχα του και δε ξέρω τι να κάνω.
- Πήγαινε επάνω και θα μάθεις τι πρέπει να κάνεις...
Σε λίγο κατεβαίνει ξανά και της λέει:
- Τώρα θέλει να βγάλω εγώ τα ρούχα μου και δε ξέρω τι να κάνω.
- Πήγαινε επάνω και θα μάθεις τι πρέπει να κάνεις. Και συνεχίζει να ανακατεύει τη σάλτσα.
Σε λίγο κατεβαίνει πάλι η κόρη και της λέει :
- Μαμά έβγαλε τα ρούχα του και έχει ένα μόριο ίσα με 25 πόντους και δε ξέρω τι να κάνω.
- Αμάν ρε παιδάκι μου, τίποτα δεν μπορείς να κάνεις μόνη σου. Άστο σε εμένα. Ανακάτευε εσύ τη σάλτσα και πάω εγώ επάνω...!!! 


laugh-bl0g
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: