ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Δείτε τι έπαθε Βρετανός από τσίμπημα αράχνης! (φωτο)

Ενας διακοσμητής από το Εσεξ κόντεψε να χάσει το πόδι του μετά από το τσίμπημα δηλητηριώδους αράχνης. Ο Ricki Whitmore πατέρας τριών παιδιών βρέθηκε αντιμέτωπος με μια... φωλιά από επίκινδυνες αράχνες την ώρα που εργαζόταν σε σχολείο. Μιλώντας για την περιπέτεια του στην «Daily Star» είπε χαρακτηριστικά:

«Ηταν πολύ μεγάλες και είχαν χρώμα μοβ- καφέ με κάτι περίεργα σημάδια στην πλάτη τους. Δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο στη ζωή μου. Ηταν τρομακτικές. Δεν θα έμπαινα ποτέ στον πειρασμό να σκοτώσω μια αράχνη αλλά εκείνη την ημέρα εργαζόμουν και αναγκάστηκα να σκουπίσω το χώρο που θα διακοσμούσα».

Το συγκεκριμένο είδος αράχνης ανήκει στην κατηγορία της «μαύρη χήρας» μόνο που αυτές δεν έχουν την χαρακτηριστική κόκκινη κηλίδα στην πλάτη τους. Αυτές λέγονται «ψεύτικες χήρες» φτιάχνουν παρόμοια πλέγματα γεμάτα αυγά και αναπαράγονται και με άλλα είδη.

Ο Whitmore τσιμπήθηκε από μια τέτοια επικίνδυνη αράχνη αλλά το λάθος του όπως λέει και ο ίδιος είναι ότι δεν πήγε αμέσως στο γιατρό.

«Δεν περίμενα ότι θα ήταν κάτι τόσο σοβαρό. Πήρα αμέσως μια αντιβίωση και πήγα στο γιατρό την επόμενη μέρα γιατί δεν άντεχα τον πόνο. Ο χειρουργός που είδε το πόδι μου έπαθε σοκ γιατί το δηλητήριο της αράχνης είχε μολύνει όλο μου το πόδι. Αμέσως μου ανακοίνωσαν ότι θα έπρεπε να μου το ακρωτηριάσουν για να μην πεθάνω. Το σοκ ήταν μεγάλο. Για καλή μου τύχη οι γιατροί μετά από πολύωρη λεπτή χειρουργική επέμβαση κατάφεραν να αφαιρέσουν όλο το δηλητήριο από το πόδι μου και να μην μου το κόψουν».

Τώρα ο 39χρνος άνδρας αναρρώνει από την επέμβαση ενώ θα χρειαστούν τουλάχιστον έξι μήνες φυσικοθεραπειών για να περπατήσει ξανά.

Ο πατέρας του Whitmore σοκαρισμένος από την περιπέτεια του γιο του είπε: «Αυτό που συνέβη στον Ricki είναι πραγματικά απίστευτο. Ποτέ δεν περιμέναμε να συμβεί κάτι τέτοιο στη χώρα που ζούμε. Είμαι χαρούμενος που ο γιος μου θα το ξεπεράσει».

Αντιθέτως με τη «μαύρη χήρα», η «ψεύτικη χήρα» είναι γνωστό ότι επιβιώνει στη Βρετανία αλλά ζει κυρίως σε παραλάσσιες περιοχές στη νότια Αγγλία.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πληροφοριών του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας για τα έντομα κανείς δεν έχει ποτέ πέθανε από δάγκωμα αράχνης στη Βρετανία και σπάνια γίνονται αναφορές για τσιμπήματα από αράχνες.


protothema.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: