ΣΙΝΕ

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Πώς μας επηρεάζουν οι λέξεις που χρησιμοποιούμε; [NLP]

Ακούς τις λέξεις που χρησιμοποιείς; Παρατηρείς πώς σε κάνει να νιώθεις μια λέξη έναντι μιας άλλης;

Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός [NLP] υποστηρίζει οτι...
ο τρόπος που χρησιμοποιούμε τις λέξεις συνδέεται άμεσα με το πώς νιώθουμε και συμπεριφερόμαστε.

Για παράδειγμα χρησιμοποιείς φράσεις όπως, "πρέπει να χάσω κιλά", "πρέπει να είμαι καλός στη δουλειά μου", "δεν πρέπει να φωνάζω όταν θυμώνω" ..;
Πώς νιώθεις;
Βιώνεις ίσως κάποια πίεση;
Τι εικόνα σου έρχεται στο μυαλό;
Ακολουθείς τελικά αυτό που μόλις ζήτησες απο τον εαυτό σου ή κατά περίεργο τρόπο κάνεις ακριβώς το αντίθετο;

Δοκίμασε στη θέση του "πρέπει" να βάλεις ενδεικτικά τη λέξη/φράση "χρειάζεται", "με βοηθά".
Τώρα πώς νιώθεις
Λιγότερη πίεση;

Κάνε την ερώτηση τον εαυτό σου "Αν οι λέξεις που έχω πει [ιδίως όταν αναφέρομαι στον εαυτό μου] εμφανιζόταν στο σώμα μου θα ήμουν πιο προσεκτικός στο τι έχω πει ή πρόκειται να πω;".

Ποια λέξη ή φράση σου ήρθε πρώτα στο μυαλό αφού το διάβασες και θα ήθελες να αλλάξεις;; Δοκίμασε την αλλαγή απο σήμερα και δες πώς νιώθεις. Και αν θέλεις μοιράσου μαζί μας τη δική σου.
frosomitsiou.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: