ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Δεν υπάρχει: 92χρονος πήγε να αγοράσει αλκοόλ και του ζήτησαν...

Υπερβάλλοντα ζήλο, απύθμενη ανοησία ή κακή αίσθηση του χιούμορ είχε υπάλληλος σουπερμάρκετ στη Βρετανία ο οποίος ρωτούσε έναν 92χρονο αν είναι...
ενήλικος προκειμένου να του επιτρέψει να αγοράσει αλκοόλ.

Ο κύριος της φωτογραφίας ονομάζεται Τόνι Μπολ και είναι βετεράνος πολέμου. Στα 92 του, δεν περίμενε ποτέ ότι θα του ζητήσουν... αποδεικτικό ηλικίας για να του πουλήσουν δύο μπουκάλια βότκα.

«Πήγα στα TESCO (σ.σ. αλυσίδα σούπερ μάρκετ) και ζήτησα δύο μπουκάλια βότκα τα οποία προορίζω για δώρο. Η κοπέλα στο ταμείο με ρώτησε αν έχω μαζί μου ταυτότητα. Γέλασα, αλλά δεν αστειευόταν. Μου είπε 'δεν μπορώ να σας δώσω αλκοόλ αν δεν είστε ενήλικος'. Σάστισα και αποφάσισα να φύγω από το μαγαζί παρότι είχα μαζί μου το δίπλωμά μου. Αγόρασα αυτό που ήθελα από άλλο κατάστημα στο οποίο με σέβονται», δήλωσε ο κύριος Μπολ στην Daily Mirror.

Όσο για τα TESCO, υποστήριξαν επισήμως ότι η ταμείας απλώς... αστειευόταν και ζήτησαν συγγνώμη από τον πελάτη τους.

newsbomb.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: