ΣΙΝΕ

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Πυρσός Γρεβενών: Δήλωση αποχώρησης του Σπύρου Χρυσικόπουλου

Ένα πολύ ωραίο ταξίδι έφτασε στο τέλος του, πρόωρα μεν την κατάλληλη στιγμή δε. 
Αποχωρώ από την θέση του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Πυρσού μας, λόγω σοβαρών...
επαγγελματικών υποχρεώσεων. 
Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Δημήτρη Πατσούρη, για την τιμή που μου έκανε να με καλέσει για να συμμετέχω και εγώ στην προσπάθεια αυτή και για όσα έχει κάνει για να με διευκολύνει. Ευχαριστώ πολύ τον Θανάση τον Πάλλη έναν άνθρωπο που ήταν δίπλα μου και μου άφησε χώρο, να μπορέσω να φέρω την αποστολή μου σε πέρας, και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους από την τοπική κοινωνία ήταν μαζί μας από την αρχή.

Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, στους παίκτες της ομάδας μας για όσα έχουν κάνει εντός και εκτός γηπέδου μέχρι σήμερα. Η ομάδα μας έχει τα φόντα να προχωρήσει και θα προχωρήσει, εγώ παραμένω οπαδός του Πυρσού και της Ιδέας του.

Συσπειρωθείτε γύρω από την ομάδα, βοηθήστε την να πετύχει τους στόχους της ΜΕ ΓΕΜΑΤΟ γήπεδο από δω και πέρα μέχρι το τέλος.
Μια Δύναμη!! Μια Πόλη!! Μια Ομάδα!! Η Ομάδα μας….!!!!
Σπύρος Χρυσικόπουλος
Τέως Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων ΦΑΣ Πυρσός

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αντε παει και αυτος...καλα λεγανε μερικοι σε λιγο παλι ο (πολιτικος) θα ειναι και θα φανταξει ο ηρωας μπας και παρει κανα ψηφω.....