ΣΙΝΕ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Γιώργος Αυτιάς: «Όταν από το κοντρόλ μου είπαν πως πέθανε ο …»

Για την στιγμή που του ανακοίνωσαν τον θάνατο του ....πατέρα του στον αέρα της εκπομπής μίλησε, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Αυτιάς στην εφημερίδα Λοιπόν...

– Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή σας στην τηλεόραση;

Όταν από το κοντρόλ μου είπαν ότι πέθανε ο πατέρας μου εν ώρα εκπομπής...

– Πώς αντιδράσατε εκείνη τη στιγμή;

Χάθηκε ο κόσμος από μπροστά μου.

– Συνεχίσατε την εκπομπή ή σταματήσατε;

Συνέχισα κανονικά. Ήταν 8 η ώρα το πρωί, συνέχισα έως το τέλος και την επομένη, αφού κήδεψα τον πατέρα μου, ήμουν πάλι στη θέση μου. Μου είπε τότε ο κύριος Κοντομηνάς να μην πάω την επόμενη μέρα, αλλά του απάντησα ότι μόνο έτσι θα μπορέσω να το ξεπεράσω. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ, ο Δημήτρης Κοντομηνάς ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μου τηλεφώνησε και αμέσως μετά ο παλιός μου συμφοιτητής, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.

entertv.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: