ΣΙΝΕ

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

H Κατερίνα Στικούδη έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης!!!

Κάτι που δεν είχε ξαναπεί στο παρελθόν αποκάλυψε η Κατερίνα Στικούδη…
Η τραγουδίστρια, εξομολογήθηκε για πρώτη φορά, πως στα πρώτα της βήματα στο χώρο της showbiz, έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης:

«Όταν πρωτοείχα έρθει στην Αθήνα από τη Λάρισα και είχα συναντηθεί με έναν πολύ γνωστό σεναριογράφο για να συζητήσουμε τη συμμετοχή μου σ΄ένα σίριαλ, μου είχε πει: “ Κοριτσάκι μου, δεν πρόκειται ποτέ να πετύχεις σε αυτή τη δουλειά, αν δεν γίνεις πιο ευέλικτη…”, με ο,τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Έφυγα κλαίγοντας από το γραφείο του. Είναι κάτι που το λέω πρώτη φορά. Παρ΄όλ΄αυτά εγώ πείσμωσα μέσα μου και είπα “εγώ θα τα καταφέρω!”».

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: