ΣΙΝΕ

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ελεονώρα Μελέτη: Το περιστατικό που έγινε η αφορμή για να αλλάξει look!!! (video)

Η Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε, μέσα από την εκπομπή «Μελέτησέ το!» το μεσημέρι της Παρασκευής, γιατί πήρε την απόφαση να...
μακρύνει τα μαλλιά της μετά από αρκετά χρόνια.
«Η αλήθεια είναι ότι με τον Πάνο Καλλίτση (τον προσωπικό της hair stylist) κάναμε "τάση" το κοντό μαλλί. Κακά τα ψέματα. Αλλά το κοντό μαλλί θέλει φροντίδα, δεν μπορείς να βγεις αχτένιστη όπως με το μακρύ, δεν μπορείς να το πιάσεις μια κοτσίδα και να ξεμπερδεύεις. Κι επειδή εγώ είμαι άνθρωπος που δεν θα κάτσω να επιμεληθώ την εικόνα μου στην προσωπική μου ζωή, έβγαινα έτσι» είπε αρχικά η παρουσιάστρια του Star, ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε: «Μια μέρα, όμως, που ήμουν στην θάλασσα και έκανα surfing, όπως είχα αφήσει τα "σέρφια" μου στην άκρη, μου λέει ένας που ήθελε να περάσει: "Ε, φίλε! Κάνεις λίγο πιο πέρα;". Αυτό ήταν. Τότε αποφάσισα να τα μακρύνω!».
Δες το βίντεο από το «Μελέτησέ το!»:

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: