ΣΙΝΕ

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Το ξέσπασμα της Σαμπρίνα για την σχέση της και την απιστία με τον εφοπλιστή!

Ποιος είδε την Σαμπρίνα και δεν την φοβήθηκε όταν διάβασε ότι «απάτησε» τον σύντροφο της με γνωστό εφοπλιστή!

Είναι από τις λίγες φορές που ξεσπάει δημόσια για την προσωπική της ζωή. Δεν άντεξε όμως η Σαμπρίνα...
διαβάζοντας αναλήθειες που την πρόσβαλλαν όσον αφορά την προσωπική της ζωή, την ίδια και τον σύντροφο της.

Εδώ και δύο χρόνια η δημοφιλής τραγουδίστρια μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας ζει τον απόλυτο έρωτα με τον γνωστό επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων Γιάννη Καμαρίτη. Επειδή τους έχω ζήσει από κοντά και επειδή γνωρίζω, είναι τόσο ερωτευμένοι, τόσο ευτυχισμένοι που δεν έχουν μάτια ο ένας παρά μόνο για τον άλλον.

Το δημοσίευμα όμως του περιοδικού λίγο πριν από τις γιορτές τους άναψε φωτιές, αφού ανέφερε ότι γνωστός εφοπλιστής χώρισε από την σύζυγο του για να είναι με την Σαμπρίνα. Ποιος είδε την Σαμπρίνα και δεν την φοβήθηκε που για πρώτη φορά μίλησε δημόσια για την σχέση της γράφοντας στην σελίδα της στο Facebook, συγκεντρώνοντας βροχή σχολίων συμπαράστασης από θαυμαστές της.

Σαμπρίνα (11 Δεκεμβρίου 2013)
«Να ενημερώσω το περιοδικό CIAO καθώς και αυτούς που έγραψαν αυτή την ιστορία φαντασίας για εμένα και κάποιον εφοπλιστή…που χωρίζει γιατί έχει σχέση μαζί μου…που ούτε εγώ αλλά ούτε και αυτοί ξέρουν…ότι αν ενδιαφέρονται για τα νέα μου, τα λέω και μόνη μου…έχω σχέση εδώ και 2 χρόνια με τον Γιάννη Καμαρίτη, και οι δυο μας χαίρουμε άκρας υγείας και ευτυχίας»

Της Σπυριδούλας Κάμπου


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: