Μία αποκάλυψη σοκ βλέπει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ώρες, σχετικά με τις ασφαλιστικές εταιρίες που δρουν στην Ελλάδα. Η οικονομική κρίση ένα από τα πρώτα – αν όχι απαραίτητα – σίγουρα υποχρεωτικά...
αγαθά που σε χιλιάδες νοικοκυριά έβαλε στοπ ήταν τα ασφαλιστήρια των αυτοκινήτων.
Όσο περνούσε ο χρόνος, όλο και μεγάλωνε ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν χωρίς τον πολυπόθητο και ακριβό χαρτάκι, ενώ πλέον το πρόβλημα γίνεται και εντονότερο.
Ιδιοκτήτες και οδηγοί που στην προσπάθειά τους να κερδίσουν χρήματα κατέφυγαν σε μικρότερες και άγνωστες ασφαλιστικές εταιρίες που αποδείχθηκαν μαϊμού. Μάλιστα θύματα των ανύπαρκτων ασφαλιστικών εταιριών φέρονται να έχουν πέσει χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα η Ομοσπονδία Ασφαλιστών να ζητά την παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, ενώ όπως αναφέρουν οι ασφαλιστές, πρόκειται για εταιρίες με έδρα τους ξένες χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια και χώρες της πρώην σοβιετικής ένωσης.
Οι ιδιοκτήτες που μπλέκουν στα πλοκάμια αυτών των ασφαλιστικών, μένουν εκτεθειμένοι από κάθε πλευρά αφού οι συγκεκριμένες εταιρίες – που δεν έχουν καν καταχωρηθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος – και ασφαλιστήρια τα οποία εκδίδουν δεν αναγνωρίζονται από την Τροχαία με αποτέλεσμα πολλές φορές να βρεθούν χωρίς κάλυψη οι οδηγοί που ενεπλάκησαν σε ατύχημα.
«Αγοράστε από εκεί που ξέρετε», καταγγέλλουν οι ασφαλιστές
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή μίας από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα οι μαϊμού-εταιρίες «δίνουν και παίρνουν» στην Ελλάδα. Κυρίως αυτές οι εταιρίες είναι βουλγαρικής προέλευσης, οι οποίες πουλάνε φθηνά ασφάλιστρα, τα οποία όμως δεν έχουν απολύτως καμία ισχύ. Είναι στην ουσία άκυρα, εφόσον δεν αναγνωρίζονται από την ελληνική νομοθεσία.
Η συμβουλή του στους πολίτες είναι: «Αγοράστε από εκεί που ξέρετε». Ενώ, τονίζει – σε δηλώσεις του στο e-reportaz – ότι αυτές οι εταιρίες μπορούν να γίνουν αντιληπτές από τον κόσμο είτε γιατί είναι παντελώς άγνωστες, είτε γιατί οι τιμές είναι πάρα πολύ χαμηλές από το μέσο όρο της αγοράς. Η πλαστογράφηση ασφαλιστηρίων είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο και μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το όνομα γνωστής ασφαλιστικής ως κάλυψη για να προωθήσουν τα ψεύτικα ασφάλιστρα στους ανυποψίαστους καταναλωτές.
Διεθνές φαινόμενο τα πλαστά ασφαλιστηρία, απαντούν αρμόδιοι
Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς, αρμόδιος υπεύθυνος στον κλάδο αυτοκινήτων, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία e-reportaz.gr δήλωσε: «Δεν υπάρχουν εταιρίες μαϊμού! Το θέμα των πλαστών ασφαλιστηρίων είναι ένα διεθνές φαινόμενο και στη χώρα μας έγινε γνωστό και αντιληπτό περίπου πριν από 4 μήνες στην Κρήτη, όπου βρήκαν 2- 3 πλαστά συμβόλαια. Στην ουσία δεν υπάρχουν εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά, αλλά κάποιοι απατεώνες που πουλάει τα πλαστά ασφάλιστρα σε πελάτες».
Κυρώσεις από την Τροχαία εαν κάποιος συλληφθεί με πλαστό ασφαλιστήριο
Η ελληνική τροχαία μας ενημέρωσε ότι οι κυρώσεις που επιβάλλονται σε αυτόν που θα συλληφθεί να οδηγεί με πλαστό συμβόλαιο είναι η σύλληψη για πλαστογραφία. Η κύρωση δεν αποτρέπεται ακόμα και αν ο ίδιος είναι ανυποψίαστος κι έπεσε θύμα απάτης εταιρίας μαϊμού. Οι αστυνομικές αρχές είναι υποχρεωμένες να τον συλλάβουν και από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν την διαλεύκανση οι δικαστικές αρχές.
Τα πλαστά ασφαλιστήρια δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο, αλλά είναι θέμα που έχει αποκτήσει διεθνείς διαστάσεις. Στη Μεγάλη Βρετανία, διαφημιστικές καμπάνιες προβάλλουν το ζήτημα, προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος και οι πολίτες να μην είναι ανυποψίαστοι.
Το ΙΝΚΑ προειδοποιεί τους καταναλωτές και η Αστυνομία γνωρίζει
Σύμφωνα με δημοσίευμα του e-reportaz και έπειτα από επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών), Γεώργιο Λεχουρίτη, έγινε γνωστό πως «Σε κάθε οικονομική κρίση, επιτήδειοι σε όλο το φάσμα της αγοράς προσπαθούν να εξαπατούν τους πολίτες. Ένα αντίστοιχο φαινόμενο είναι και οι «μαϊμού» ασφαλιστικές εταιρείες. Θα πρέπει οι καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, όχι μόνο με τις ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και με τα υποτιθέμενα ασφαλιστικά πρακτορεία. Έχουν παρουσιαστεί στον Ελληνικό χώρο μερικές ασφαλιστικές εταιρείες με έδρα χώρες του εξωτερικού, όπως, Βουλγαρία, Λιθουανία αλλά και τρίτου κόσμου χώρες δίνοντας τιμές ασφαλίστρων πολύ χαμηλές σε σύγκριση με υπόλοιπες ασφαλιστικές εταιρείες. Θα πρέπει οι Έλληνες καταναλωτές να απευθύνονται σε συγκεκριμένες εταιρείες που είναι στη λίστα της Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία πιστοποιεί την φερεγγυότητα των ασφαλιστικών εταιρειών. Παράλληλα, όταν απευθύνονται σε πρακτορεία που εκπροσωπούν ασφαλιστικές εταιρείες, πριν πληρώσουν να ζητούν επίσημα τα συμβόλαια της γιατί υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι ασφαλιστές εισπράττουν τα ασφάλιστρα τους, παραδίδοντας πλαστές ασφάλειες και αν συμβεί κάποιο ατύχημα τότε «πάρτο αυγό και κούρευτο».
Παράλληλα ακόμα και στις περιπτώσεις που εξασφαλίσετε ασφάλιστρα μέσω ίντερνετ με έκπτωση 15-20%, καλό θα ήταν να τα αποφεύγετε γιατί αν τυχόν συμβεί ατύχημα θα δυσκολέψει τη διαδικασία επίλυσης της διαφοράς. Ενώ η προσωπική σχέση του ασφαλιζόμενου με τον ασφαλιστή θα του εξασφαλίσει την επίλυση σε οποιαδήποτε διένεξη.
Τέλος, τονίζει ότι οι Αστυνομικοί γνωρίζουν πότε ένας οδηγός διαθέτει πλαστό ασφάλιστρο, καθώς διαθέτουν λίστα με τις παράνομες εταιρείες και ξέρουν ποιες είναι νόμιμες και ποιες όχι. Σε περίπτωση σύλληψης τους παίρνουν επίσης διπλώματα και θα πρέπει να πληρώσουν αντίστοιχα για μηχανάκι – 250 ευρώ, για Ι.Χ – 500 ευρώ και για φορτηγό – 700-1.000 ευρώ.
arouraios.gr
Ο επικεφαλής της λειτουργίας διαχείρισης αιτιάσεων (στο εξής Υπεύθυνος Αιτιάσεων) διαθέτει όλα τα μέσα και όλες τις εξουσίες να επικοινωνεί με τα κατάλληλα πρόσωπα ή οργανωτικές μονάδες της επιχείρησης για την άντληση κάθε πληροφορίας αναγκαίας για την ουσιαστική και αντικειμενική διερεύνηση της αιτίασης. Κατόπιν τούτου, η ασφαλιστική επιχείρηση οφείλει να αποσαφηνίζει τη θέση της εγγράφως στον αιτιώμενο, εντός 50 ημερών από την υποβολή της αιτίασης.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω Πράξης, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις παρέχουν έγγραφη ενημέρωση στην Τράπεζα της Ελλάδος για τις αιτιάσεις (παράπονα) των ενδιαφερομένων.
Αν η ασφαλιστική επιχείρηση δεν σας απάντησε εμπρόθεσμα (εντός 50 ημερών από την υποβολή της αιτίασης) ή η απάντηση ήταν αόριστη, ασαφής ή μη τεκμηριωμένη, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ΤτΕ, υποβάλλοντας την ειδική φόρμα εδώ.
Για τη διευκόλυνσή σας, παρακάτω αναγράφονται οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Υπευθύνων Αιτιάσεων ανά ασφαλιστική επιχείρηση.
αγαθά που σε χιλιάδες νοικοκυριά έβαλε στοπ ήταν τα ασφαλιστήρια των αυτοκινήτων.
Όσο περνούσε ο χρόνος, όλο και μεγάλωνε ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν χωρίς τον πολυπόθητο και ακριβό χαρτάκι, ενώ πλέον το πρόβλημα γίνεται και εντονότερο.
Ιδιοκτήτες και οδηγοί που στην προσπάθειά τους να κερδίσουν χρήματα κατέφυγαν σε μικρότερες και άγνωστες ασφαλιστικές εταιρίες που αποδείχθηκαν μαϊμού. Μάλιστα θύματα των ανύπαρκτων ασφαλιστικών εταιριών φέρονται να έχουν πέσει χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα η Ομοσπονδία Ασφαλιστών να ζητά την παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, ενώ όπως αναφέρουν οι ασφαλιστές, πρόκειται για εταιρίες με έδρα τους ξένες χώρες όπως Βουλγαρία, Σκόπια και χώρες της πρώην σοβιετικής ένωσης.
Οι ιδιοκτήτες που μπλέκουν στα πλοκάμια αυτών των ασφαλιστικών, μένουν εκτεθειμένοι από κάθε πλευρά αφού οι συγκεκριμένες εταιρίες – που δεν έχουν καν καταχωρηθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος – και ασφαλιστήρια τα οποία εκδίδουν δεν αναγνωρίζονται από την Τροχαία με αποτέλεσμα πολλές φορές να βρεθούν χωρίς κάλυψη οι οδηγοί που ενεπλάκησαν σε ατύχημα.
«Αγοράστε από εκεί που ξέρετε», καταγγέλλουν οι ασφαλιστές
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή μίας από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα οι μαϊμού-εταιρίες «δίνουν και παίρνουν» στην Ελλάδα. Κυρίως αυτές οι εταιρίες είναι βουλγαρικής προέλευσης, οι οποίες πουλάνε φθηνά ασφάλιστρα, τα οποία όμως δεν έχουν απολύτως καμία ισχύ. Είναι στην ουσία άκυρα, εφόσον δεν αναγνωρίζονται από την ελληνική νομοθεσία.
Η συμβουλή του στους πολίτες είναι: «Αγοράστε από εκεί που ξέρετε». Ενώ, τονίζει – σε δηλώσεις του στο e-reportaz – ότι αυτές οι εταιρίες μπορούν να γίνουν αντιληπτές από τον κόσμο είτε γιατί είναι παντελώς άγνωστες, είτε γιατί οι τιμές είναι πάρα πολύ χαμηλές από το μέσο όρο της αγοράς. Η πλαστογράφηση ασφαλιστηρίων είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο και μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το όνομα γνωστής ασφαλιστικής ως κάλυψη για να προωθήσουν τα ψεύτικα ασφάλιστρα στους ανυποψίαστους καταναλωτές.
Διεθνές φαινόμενο τα πλαστά ασφαλιστηρία, απαντούν αρμόδιοι
Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς, αρμόδιος υπεύθυνος στον κλάδο αυτοκινήτων, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία e-reportaz.gr δήλωσε: «Δεν υπάρχουν εταιρίες μαϊμού! Το θέμα των πλαστών ασφαλιστηρίων είναι ένα διεθνές φαινόμενο και στη χώρα μας έγινε γνωστό και αντιληπτό περίπου πριν από 4 μήνες στην Κρήτη, όπου βρήκαν 2- 3 πλαστά συμβόλαια. Στην ουσία δεν υπάρχουν εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά, αλλά κάποιοι απατεώνες που πουλάει τα πλαστά ασφάλιστρα σε πελάτες».
Κυρώσεις από την Τροχαία εαν κάποιος συλληφθεί με πλαστό ασφαλιστήριο
Η ελληνική τροχαία μας ενημέρωσε ότι οι κυρώσεις που επιβάλλονται σε αυτόν που θα συλληφθεί να οδηγεί με πλαστό συμβόλαιο είναι η σύλληψη για πλαστογραφία. Η κύρωση δεν αποτρέπεται ακόμα και αν ο ίδιος είναι ανυποψίαστος κι έπεσε θύμα απάτης εταιρίας μαϊμού. Οι αστυνομικές αρχές είναι υποχρεωμένες να τον συλλάβουν και από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν την διαλεύκανση οι δικαστικές αρχές.
Τα πλαστά ασφαλιστήρια δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο, αλλά είναι θέμα που έχει αποκτήσει διεθνείς διαστάσεις. Στη Μεγάλη Βρετανία, διαφημιστικές καμπάνιες προβάλλουν το ζήτημα, προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος και οι πολίτες να μην είναι ανυποψίαστοι.
Το ΙΝΚΑ προειδοποιεί τους καταναλωτές και η Αστυνομία γνωρίζει
Σύμφωνα με δημοσίευμα του e-reportaz και έπειτα από επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών), Γεώργιο Λεχουρίτη, έγινε γνωστό πως «Σε κάθε οικονομική κρίση, επιτήδειοι σε όλο το φάσμα της αγοράς προσπαθούν να εξαπατούν τους πολίτες. Ένα αντίστοιχο φαινόμενο είναι και οι «μαϊμού» ασφαλιστικές εταιρείες. Θα πρέπει οι καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, όχι μόνο με τις ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και με τα υποτιθέμενα ασφαλιστικά πρακτορεία. Έχουν παρουσιαστεί στον Ελληνικό χώρο μερικές ασφαλιστικές εταιρείες με έδρα χώρες του εξωτερικού, όπως, Βουλγαρία, Λιθουανία αλλά και τρίτου κόσμου χώρες δίνοντας τιμές ασφαλίστρων πολύ χαμηλές σε σύγκριση με υπόλοιπες ασφαλιστικές εταιρείες. Θα πρέπει οι Έλληνες καταναλωτές να απευθύνονται σε συγκεκριμένες εταιρείες που είναι στη λίστα της Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία πιστοποιεί την φερεγγυότητα των ασφαλιστικών εταιρειών. Παράλληλα, όταν απευθύνονται σε πρακτορεία που εκπροσωπούν ασφαλιστικές εταιρείες, πριν πληρώσουν να ζητούν επίσημα τα συμβόλαια της γιατί υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι ασφαλιστές εισπράττουν τα ασφάλιστρα τους, παραδίδοντας πλαστές ασφάλειες και αν συμβεί κάποιο ατύχημα τότε «πάρτο αυγό και κούρευτο».
Παράλληλα ακόμα και στις περιπτώσεις που εξασφαλίσετε ασφάλιστρα μέσω ίντερνετ με έκπτωση 15-20%, καλό θα ήταν να τα αποφεύγετε γιατί αν τυχόν συμβεί ατύχημα θα δυσκολέψει τη διαδικασία επίλυσης της διαφοράς. Ενώ η προσωπική σχέση του ασφαλιζόμενου με τον ασφαλιστή θα του εξασφαλίσει την επίλυση σε οποιαδήποτε διένεξη.
Τέλος, τονίζει ότι οι Αστυνομικοί γνωρίζουν πότε ένας οδηγός διαθέτει πλαστό ασφάλιστρο, καθώς διαθέτουν λίστα με τις παράνομες εταιρείες και ξέρουν ποιες είναι νόμιμες και ποιες όχι. Σε περίπτωση σύλληψης τους παίρνουν επίσης διπλώματα και θα πρέπει να πληρώσουν αντίστοιχα για μηχανάκι – 250 ευρώ, για Ι.Χ – 500 ευρώ και για φορτηγό – 700-1.000 ευρώ.
arouraios.gr
Επικοινωνία με Ασφαλιστική Επιχείρηση
Από τις 6 Φεβρουαρίου 2013, οι καταναλωτές υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, είτε με την ασφαλιστική τους επιχείρηση είτε με την υπόχρεη προς αποζημίωση ασφαλιστική εταιρεία, δύνανται να υποβάλουν την αιτίασή τους (παράπονο)απευθείας στην ασφαλιστική εταιρεία. (Περισσότερες πληροφορίες 3/08.01.2013 ).Ο επικεφαλής της λειτουργίας διαχείρισης αιτιάσεων (στο εξής Υπεύθυνος Αιτιάσεων) διαθέτει όλα τα μέσα και όλες τις εξουσίες να επικοινωνεί με τα κατάλληλα πρόσωπα ή οργανωτικές μονάδες της επιχείρησης για την άντληση κάθε πληροφορίας αναγκαίας για την ουσιαστική και αντικειμενική διερεύνηση της αιτίασης. Κατόπιν τούτου, η ασφαλιστική επιχείρηση οφείλει να αποσαφηνίζει τη θέση της εγγράφως στον αιτιώμενο, εντός 50 ημερών από την υποβολή της αιτίασης.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω Πράξης, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις παρέχουν έγγραφη ενημέρωση στην Τράπεζα της Ελλάδος για τις αιτιάσεις (παράπονα) των ενδιαφερομένων.
Αν η ασφαλιστική επιχείρηση δεν σας απάντησε εμπρόθεσμα (εντός 50 ημερών από την υποβολή της αιτίασης) ή η απάντηση ήταν αόριστη, ασαφής ή μη τεκμηριωμένη, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ΤτΕ, υποβάλλοντας την ειδική φόρμα εδώ.
Για τη διευκόλυνσή σας, παρακάτω αναγράφονται οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Υπευθύνων Αιτιάσεων ανά ασφαλιστική επιχείρηση.
Δείτε περισσότερα στο ...bankofgreece.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου