ΣΙΝΕ

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Δείτε πως είναι σήμερα το πρώην μοντέλο…Αλέκα Καμηλά!!!

Πρόσφατα η Αλέκα Καμηλά…δήλωσε πως ήρθε ξαφνικά η... πρώτη της εγκυμοσύνη

Αυτό σημαίνει ότι δεν σκεφτόταν τότε το ενδεχόμενο παιδιού και οικογένειας;
«Το είχα μέσα στο μυαλό μου και ήθελα να κρατήσω την παράδοση, αλλά δεν είχα προσδιορίσει το πότε ούτε είχα βάλει κάποιο όριο ηλικίας.

Η πρώτη μου εγκυμοσύνη όντως ήρθε τελείως αναπάντεχα, χωρίς να την έχω προγραμματίσει» τόνισε σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό. Ήταν έτοιμη να αφήσει τα πάντα στην Ελλάδα και να πάει στην Αμερική;

«Πάντα χαρακτήριζε ένας «τυχοδιωκτισμός» τις επιλογές μου, με την έννοια του ότι ακολουθούσα αυτό που μου υπαγόρευε το ένστικτό μου, πήγαινα όπου αισθανόμουν ότι έπρεπε να πάω. Λειτουργούσα με την εσωτερική μου θέληση και δεν υπολόγιζα ποτέ τα πρέπει και την λογική».


kamikaze.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: